Det spelades en låt på humorhimlen idag (p3), refrängen i den va : jag pallar inte (pallade kanske.. )
Det handlade om en kille som gled in på en klubb, sen kom det nån tjej som ville dansa men han pallade inte. .. hon blev sur och sa till vakten att han va för ful så han blev utslängd. pallar inte ..
Vet inte vad man ska kalla musikstilen faktiskt, va ett skönt dunk i mellan texten
Letar efter en svensk hip hop (ni vet gangsta) låt som jag diggar stenhårt. Den brukade gå på ZTV förut,
det är en rätt mörk video från en fest, mkt rött, kameran följer snubben i en lgh medan han går runt. Halvtöntig kille med typ spikes (svart hår)
Den här låten (och bandet) jag efterlyser är ett finskt metalband.
Första gången jag kom i kontakt med just den här specifika låten var i nån video där en tecknad vit kanin går runt med ett svärd (eller liknande) och slaktar svarta ninjakaniner under hela videon.
De sjunger alltså på finska och jag minns att jag tankade hem några låtar med bandet då jag gillade den jag hörde, detta var dock några år och en annan dator sedan och sen har det hela fallit i glömska!
Tjena. Jag har en undrar om en bakgrundslåt som var med i senaste idolavsnittet.
Jag är ganska så säker på att det är deadmou5 men kan fan inte hitta låten i fråga på spotify...
Tjena. Jag har en undrar om en bakgrundslåt som var med i senaste idolavsnittet.
Jag är ganska så säker på att det är deadmou5 men kan fan inte hitta låten i fråga på spotify...