Det enda jag kmr ihåg är att det är en kille eller tjej som sjunger i början, rätt så snabbt. Man har nästan svårt att uppfatta texten, något med "live bla bla bla bla bla".
Hej, jag efterfrågar en låt jag hörde för riktigt länge sedan! Det är en rocklåt!
Jag minns en textrad som gick något i stil med " you dont know what it feels like to be left alone (alt. on your own)". Känns som att detta var en sån låt som spelades i någon klassisk amerikansk
college-film!
Det enda jag kmr ihåg är att det är en kille eller tjej som sjunger i början, rätt så snabbt. Man har nästan svårt att uppfatta texten, något med "live bla bla bla bla bla".
Den melodin är ju melodin till låten du länkade? Om det inte är en remix på låten du länkade så måste det vara den låten.
Hej, jag efterfrågar en låt jag hörde för riktigt länge sedan! Det är en rocklåt!
Jag minns en textrad som gick något i stil med " you dont know what it feels like to be left alone (alt. on your own)". Känns som att detta var en sån låt som spelades i någon klassisk amerikansk
college-film!
Letar efter en låt från 80-talet, det är en väldigt lugn låt. Kan nog kalla den en ballad, det är en man och kvinna som sjunger. De som sjunger låter som de är soul artister. Vet om jag kan säga att låten har någon soul-touch i sig.
Inget bra utgångsläge kanske, men ni får gärna gissa
Up where we belong? Av Joe Cocker och Jennifer Warnes
college-film!