Letar efter en låt som är i samma genre som maskinen (iaf nästan samma genre) låten är på svenska och i musikvideon är de nakna i ett rum, både herrar och damer. Mer än såhär har jag inte att gå på.
Jag har sett denna på youtube för ett gäng månader sedan!
Hoppas någon kan hjälpa mig.
edit: i videon kommer de upp såna stora texter lite varstans också.
Söker efter en låt som heter Montreal men kommer inte ihåg bandet. Den är instrumental typ trance och på youtube är det en bild på videon som är en fågel i eld. Hittar inte filmen, hjälp mig!
Hörde en låt på radio för några dagar sen. Minns tyvärr inte vilken station det var. Har sökt runt lite på nätet men inte hittat något... hittade dock en annan som påminde om den väldigt mycket:
Låten är en mer rocklåt och innehåller gitarrer och trummor etc etc Men upplägget är likadant.. introt med "distortion" och sången som är lite dyster..
Svårt att beskriva men någon kanske vet vilken jag talar om!
Letar efter en låt som är lite av symfonihållet. Är typ någon kör som viskar i bakgrunden på latin eller något liknande, sedan växer den och blir rätt kraftig. Känns allvarlig i tonen osv.
Letar efter en låt som är lite av symfonihållet. Är typ någon kör som viskar i bakgrunden på latin eller något liknande, sedan växer den och blir rätt kraftig. Känns allvarlig i tonen osv.
En polare som undrar.
En låt som är gjord kanske mellan 76 och 80, en typisk låt som spelas på nätter på radion.
Ska tydligen påminna om Fleetwood Mac's "Albatross" fast gnällig gitarr och snyftigare.
Den ska vara instrumental.
Hjälp?