någon som vet vad den här låten heter? OBS, låten tagen från en porrfilm, ashet brud men nu är det låten jag är ute efter=). Det är den första låten i filmen jag undrar över vad den heter.
Någon som vet vad "beatet" 00.26-00.39 kommer ifrån? Det där mörka "trumpetaktiga" ljudet är det jag menar! Någon som vet vad låten de kommer ifrån heter/vad låten som är jävligt lik heter?
Tacksam för svar, även om beskrivningen var väldigt lite att gå på. Har för mig att de är någon old school rap den kommer ifrån, om de hjälper någon att komma på vilken låt de är.
Någon som vet vad "beatet" 00.26-00.39 kommer ifrån? Det där mörka "trumpetaktiga" ljudet är det jag menar! Någon som vet vad låten de kommer ifrån heter/vad låten som är jävligt lik heter?
Tacksam för svar, även om beskrivningen var väldigt lite att gå på. Har för mig att de är någon old school rap den kommer ifrån, om de hjälper någon att komma på vilken låt de är.
Jag har länge letat efter en låt som jag nu tillslut efterlyser här. Låten är en slags glad pop som gick på radiokanalen 105.5/105.1 (lite osäker). Det ska vara en kvinna som sjunger värserna men en man som sjunger refrängen.. En bit av låten går så här "Crack up your one problem... I don't care if people talk about me..". Tyvärr så har jag ingen mer info :/
Tack på förhand!