Söker en metallica låt måste veta namnet på den . Det var igår när jag såg deras the Big 4 konser på tv. Låten var nästan vid sluten av konseren när metallica spelade, publiken sjöng med också ungefär "wo wo wö öhä" rätt länge något tips
Söker en metallica låt måste veta namnet på den . Det var igår när jag såg deras the Big 4 konser på tv. Låten var nästan vid sluten av konseren när metallica spelade, publiken sjöng med också ungefär "wo wo wö öhä" rätt länge något tips
Låt där en tjej säger/sjunger "what the fuck" rätt ofta.
Lite club-aktig låt. Ibland rabblar hon nåt på typ spanska med och namnet "Johnny" dyker upp ett par gånger. Rätt ny låt tror jag.
Vad heter låten som de spelade innan metallicas live konsert igår? Eller det kanske var deras första låt. Inte rockig , utan lugn soft musik och någon brud som sjöng tror jag
Sorry för konstig förklaring
Jag söker en rätt så vanlig klublåt som jag har hörts spelas på 107,5
Men det ända som jag kommer ihåg från låten är att hon sjunger typ uhuhuhuhu och säger några ord och sen kommer toppen på låten.
Uhuhuhuhuhu återkommer flera gånger i låten.
Jag vet att det inte är så mycket att gå på men det är ju alltid värt ett försök.
Låt där en tjej säger/sjunger "what the fuck" rätt ofta.
Lite club-aktig låt. Ibland rabblar hon nåt på typ spanska med och namnet "Johnny" dyker upp ett par gånger. Rätt ny låt tror jag.
Vad heter låten som de spelade innan metallicas live konsert igår? Eller det kanske var deras första låt. Inte rockig , utan lugn soft musik och någon brud som sjöng tror jag
Sorry för konstig förklaring
Det är en introlåt Metallica brukar ha på sina konserter rätt ofta. Låten heter The Ecstasy of Gold.