Vad heter denna låt då.. runt 94-96, väärsta smölåten "rnb" eller vad skiten heter.. minns lite från början av videon.
Började med att han kör under en bro, sen hem till den här tjejen, vit villa om jag inte minns fel med en ask choklad..
Vad jag tror så hette han något på C. kan ingen text eller melodi nu. helt slut
Söker en ganska gammal låt, remix på många låtar, den klassiska "öl smakar kladdkaka" kommer från den låten, har för mej att han som har gjort den går under smeknamnet "dj winberg" kan jag ha rätt?
I kabel-tv's barndom för ca. 20 år sedan kunde man ringa in till en kanal på natten, jag tror det var Z-tv, och önska låtar som de sedan spelade. Kan ha varit ett betalnummer som man ringde.
Ofta önskades/spelades en video med två blonda tjejer som dansade toppless på en solig sandstrand.
Söker en ganska gammal låt, remix på många låtar, den klassiska "öl smakar kladdkaka" kommer från den låten, har för mej att han som har gjort den går under smeknamnet "dj winberg" kan jag ha rätt?
Hörde en ny låt med Roxette på radion idag. Kan inte hitta den på spotify, där hela deras nya album ligger uppe, märkligt. Och nej, det är inte "speak to me". Någon som har en aning vilken låt jag tänker på?
- Hörde låten på The Voice här om dagen så låten är rätt ny.
- Om jag hörde rätt sjunger de "Dancing in the dark" nåt liknande återkommande, tämligen säker på att det var ungefär så texten löd.
- Samtidigt spelas ett instrument som låter som en saxofon i bakgrunden.
Någon som kanske har någon idé på vad det kan vara för låt?