Den hörs tydligast vid 3:01 men även vid 5:23. Det är väldigt svårt att höra vad som sjungs eftersom det är rätt omgjort och bara en väldigt kort del fast loopad, men jag tycker mig höra något i stil med "Keep your love like magic" men Googlande på lite alternativa versioner av det har inte gett något resultat.
Jag tror originalet är nån känd radiolåt som säkerligen pumpas överallt.
Den hörs tydligast vid 3:01 men även vid 5:23. Det är väldigt svårt att höra vad som sjungs eftersom det är rätt omgjort och bara en väldigt kort del fast loopad, men jag tycker mig höra något i stil med "Keep your love like magic" men Googlande på lite alternativa versioner av det har inte gett något resultat.
Jag tror originalet är nån känd radiolåt som säkerligen pumpas överallt.
har en fråga om en låt. Det är en musik video med en mörkhyad rett stor snubbe som sitter ensam i ett mörkt rum och sjunger refrängen i själva låten, han är rätt svättig också. var länge sen jag hörde den. någon som kan veta vad jag mena rför låt? undrar vad den heter?
Senast redigerad av ludde1793 2011-05-25 kl. 19:58.
Jag vill mest veta om det är han jag såg i en reklam härom veckan, kan dock inte minnas vad det var för reklam. Men han spelade liknande grej mot slutet av den.
har en fråga om en låt. Det är en musik video med en mörkhyad rett stor snubbe som sitter ensam i ett mörkt rum och sjunger refrängen i själva låten, han är rätt svättig också. var länge sen jag hörde den. någon som kan veta vad jag mena rför låt? undrar vad den heter?
Nej det var inte den.
Tror den kommer vara skit svårt att hitta. Men jag vill minnas att han sa att det var ett tysk hårdrock band eller bara tysk rock som låten kom ifrån. Jag kan försöka få kontakt med personen jag hörde musiken av men det kanske är en låt som bara finns om man har comondore 64. Tror inte den går att hitta på youtube. Man kan ladda ner alla låtar här: http://www.hvsc.c64.org/
Vad tror du?
Senast redigerad av zeros123 2011-05-25 kl. 22:05.
Jag letar efter en hip-hop låt där man samplat Al Pacinos tal i The Devils Advocate.
Låten börjar med citatet:
"I've nurtured every sensation man's been inspired to have. I cared about what he wanted and I never judged him. Why? Because I never rejected him. In spite of all his imperfections, I'm a fan of man!"