Jag har sökt efter en låt som säkert har upp till tio år på nacken. Jag tror att artisten heter JOGI (eller YOGI) och det är typ svensk reggae eller ragga eller vafan det heter. Jag tror t.o.m. att låten heter J.O.G.I. och refrängen går nåt i stil med "J O G I e vad de vill se, älskad av de sen jag låg på BB". Fan riktigt fet vill jag minnas att den var, men varför så svår att hitta? Allt min google-sökning resulterade i var denna http://thepiratebay.org/torrent/3505804/Jogi_-_Jogi_%282003%29. Men den laddar inte alls.
Tacksam,
Daniel
Jag vet precis vilken du menar, brukade spelas på Ztv och p3. Den enda låten som finns med Jogi är "grabbarna från Götet" tillsammans med numera bortgågne Jr Erik på Spotify
tjena , har en låt som jag inte har en aning om vad den heter den spelas mycket på radio och de är piano spel och en tjej som sjunger någon som vet ? =)
Jag har letat som en idiot efter en version av låten "Ska vi gå hem till dig" med Magnus Uggla men jag kan inte hitta skiten på Youtube. Finns låten ens där?