Minns en musikvideo som gick på tv sisådär 5-6 år sen kanske lite mer, men minns inte bandet eller låten. Inte heller mycket av musiken tyvärr, kanske rock eller något liknande. Vill minnas att videon var svartvit.
I videon minns jag en pojke som antingen spelade eller byggde på en fiol, pojkens farsa gillade inte detta och tog bort / slog sönder fiolen. Inspelad någonstans ute på landet, minns svagt att pojken skulle ha suttit i nån sorts lada eller en liten stuga. Vill även minnas att de hade lite äldre kläder på sig, kanske lite förr-i-tiden tema i videon.
Borde vara ett svenskt band, men kan även vara ett finskt. Någon minns?
Svensk låt. Typ åt rapphållet. Den enda informationen jag kan ge är att det är en textrad i låten med typ "Det var så enkelt förr" eller liknande som loopas.
HJÄLP MIG, JAG BLIR GALEN OCH MÅSTE FÅ REDA PÅ LÅTEN!
Hörde en låt på NRJ/the voice idag som gick något "im gonna fuck you" och det upprepades ett antal gånger, tror låten är ny. Någon som vet namnet på denna patetiska låt/artist?
Jag söker en låt där en man sjunger om att han är alkoholist! Refrängen går något i stil med "Vet ingenting, kan inte stå för nånting, finns ingenting som kan binda mig till dessa ting. Och allt du säger kan du säga till mig du spelar samma lugna spel om samma grej" Såg den på youtube för länge sen under namnet Vet ingenting, men hittar den inte längre.
Även sökt på google på alla texter ur låten som jag minns, men hittar ingenting.
Hörde en låt på Bandit Rock nyss och undrar om någon här sitter på info om den.
Det var In Flames som hade gjort någon låt tillsammans med något annat band.
Ber om ursäkt om den redan har hittats i tråden ;D