Jag sitter och sliter håret av mig. Hur jag än söker och letar på internet kommer jag inte på vad låten till denna filmsnutt heter. Hoppas nån av er vet =)
Var på festival i somras, vaknade mitt i natten för att gå och hydrera mitt system då jag hörde en fantastiskt låt på akustisk gitarr, låten/låtarna var instrumentala och det spelades ganska snabbt.
Hoppas det hänger några scrubs nördar här. Söker låten som spelas när dr cox bryter ihop efter att den där jobbiga tjejen dog och han använde hennes organ till massa olika patienter.och sen visar det sej att hon hade rabies och alla dog.
Hoppas det hänger några scrubs nördar här. Söker låten som spelas när dr cox bryter ihop efter att den där jobbiga tjejen dog och han använde hennes organ till massa olika patienter.och sen visar det sej att hon hade rabies och alla dog.
Jag söker nu en låt som låter ungefär som om det var Jefferson Starhip som gjort den. De sjunger lite som "I believe in..(bla bla bla) I believe in...(bla bla bla)....take you higher and higher"
Är det nån som känner igen? Det är en 80-tals pop/rocklåt. Hoppas nån vet vad jag menar!
letar efter en låt jag inte kan men jag vet att den är bra. jag har sett den på Youtube för några år sen och musikvideon är väldigt blå mörk ''rökig'' typisk 80tals video och säkert där ifrån. tror det är en liten sen och massa tv-apparater och en snubbe som spelar trummor. ord som kommer upp i man skalle när jag försöker komma på vad det är får låt är teddy-björn love hart men inget mer : / hoppas någon vet vad det här är för låt. det är inte 500 miles föresten. men hoppas hoppas hoppas någon vet vad jag snackar om TACK!!!!!
Jag söker nu en låt som låter ungefär som om det var Jefferson Starhip som gjort den. De sjunger lite som "I believe in..(bla bla bla) I believe in...(bla bla bla)....take you higher and higher"
Är det nån som känner igen? Det är en 80-tals pop/rocklåt. Hoppas nån vet vad jag menar!
Tack så mycket, men nej det är inte den.. Det är en mer "svängig" låt om man får uttrycka sig så. Svårt å hitta en liknelse men nästan lite steve winwood också... flummigt jag vet.