den börjar ca 2 minuter in i videon då killen börjar dansa. Jag och en polare har funderat bra mycket på den här låten, då båda känner igen den. Dock har ingen av oss kommit på vad den kan heta eller vem/vilka som gjort den.
den börjar ca 2 minuter in i videon då killen börjar dansa. Jag och en polare har funderat bra mycket på den här låten, då båda känner igen den. Dock har ingen av oss kommit på vad den kan heta eller vem/vilka som gjort den.
Söker en gammal Techno/Rave/Trance-låt. Det enda jag minns av låten är något i stil med "Ecstasy you, you know what i want". Melodin är tagen från en annan låt där en tjej pratar och sjunger.
Jaa, när jag var där, på flygplatserna, så spelades samma jäkla skiva överallt...Vistades på fyra flygplatser och två av dom spelade samma skiva på olika delar av området...
Det lät som det var cover på olika låtar, låtar jag kommer ihåg var Titanic och någon westlife-låt tror jag...Dom var lite omgjorde, men det utmärkande med alla var att texten var borta, det vara bara själva melodin och den var omgjord...Sen kan man ju fundera på om det var så smart att spela titanic innan man gick ombord på en gammal propellerplan, men det var mycket sköna låtar, någon som vet vad det är för en skiva?