Milda Matilda! Jag blir galn. Är en electronicaartist som jag lyssnat på förut men som jag tappat namnet på, så dök det upp en liten liten snutt i det här klippet som jag tror är densamme. Ett redigt långskott, men vaffan.
Milda Matilda! Jag blir galn. Är en electronicaartist som jag lyssnat på förut men som jag tappat namnet på, så dök det upp en liten liten snutt i det här klippet som jag tror är densamme. Ett redigt långskott, men vaffan.
Åh fasen, förlåt, så är det nog, fast det var ju inte de jag var på jakt efter, det är nog jag som börjar bli vimsig i knoppen. Tack för att du tog dig tid iallafall!
Letar efter en låt som handlar om en kille som heter carlos som blev brutalt misshandlad av poliser utanför en nattklubb efter det att han har tjafsat med dörrvakten.
I låten nämner de att poliserna trampa på hans rygg tills något gick av.
Han dog i sin cell. I låten får man även följa hans mamma som letar efter vittnen och hon hittar ett.
Vad är detta för låt?!? Har försökt hitta den i evigheter känns det som. Den är nästan lika lik och tror att den även är samtida med Lars Winerbäcks låt "du gamla fria nord".