Hej kanske jättesvårt att hitta men jag var idag på Brynäs - Dif. och ca minuter innan matchen började så lirade dom en låt med ett bildspel med höjdpunkter från alla elitserielagen. Undrar om någon vet vad låten heter
Söker en techno-låt, texten går någonting i stil med "deutschland, sieg heil heil heil heil heil, deutschland, sieg heil heil heil heil heil". Jävligt usel låt, men den fastnade på huvudet tidigare.
Tjo !
råkade klampa ut på en klubb istan idag, och hörde en typisk klubblåt med diverse panflöjtar i bakgrunde, tror iaf att låten är ganska så ny då jag inte hört den förr...
sjukt lite att gå på, men man kan ju alltid dra en lott å hitta rätt !
Söker en techno-låt, texten går någonting i stil med "deutschland, sieg heil heil heil heil heil, deutschland, sieg heil heil heil heil heil". Jävligt usel låt, men den fastnade på huvudet tidigare.
Halloj, har stött på ett problem. Höll på att kolla mina kommentarer på youtube och under en länk så hittade jag en bild från en musikvideo, men jag kommer fan inte ihåg vad den heter. Finns även text i övre vänstra hörnet som antagligen är låtnamnet men går inte att utläsa vad det står. Förhoppningsvis finns det en vänlig själ här som kanske vet vilken låt det är