2010-09-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickaNyfiken
Vad är det för låt till volkswagen touran-reklamen som går på tv nu?
Den reklamen som visar att trillingarna får plats där bak i bilen.

Jaaa, jag funderar oxå på den låten, är det verkligen ingen som vet??
Citera
2010-09-21, 18:26
Medlem
På P3 idag vid 11.30 spelades en hiphop-låt. Tror dom var svenskar och hette nåt i stil med "high one". Tyvärr står den inte med i deras låtlista på sidan och efter ett tags googlande utan resultat antar jag att artisten / låten är rätt okänd bland oss vanliga människor.
Tyckte i alla fall den var sjukt bra så vore riktigt tacksam om nån ge namn & låttitel samt nånstans man kan lyssna/ladda ner/köpa låten!
Citera
2010-09-21, 18:35
Medlem
ipads avatar
Jag får panik, satt och börja nynna på denna melodi, texten är nånting med Hooooome

Spelade in det jag minns, http://www13.speedyshare.com/files/24349106/download/VAFANHETERLATEN.mp3
Citera
2010-09-21, 18:43
Medlem
Sliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superfet
På P3 idag vid 11.30 spelades en hiphop-låt. Tror dom var svenskar och hette nåt i stil med "high one". Tyvärr står den inte med i deras låtlista på sidan och efter ett tags googlande utan resultat antar jag att artisten / låten är rätt okänd bland oss vanliga människor.
Tyckte i alla fall den var sjukt bra så vore riktigt tacksam om nån ge namn & låttitel samt nånstans man kan lyssna/ladda ner/köpa låten!

HighWon - Från Hjärtat kanske? Det var ju någon där och pratade om hip hop-samlingen Evolution, och där är HighWon med i alla fall.
Citera
2010-09-21, 19:14
Medlem
Sjungen (kan läsas) begravningsbön:

" O Herre Gud, du som har skapat oss
och kallar oss att komma hem till Dig -
ge oss alla visa hjärtan så att vi inser livets korthet
och tar emot varje dag som en ny gåva.

Ge oss en levande tro på Din son Jesus Kristus,
som led döden för våra synders skull
och uppstod ur döden för att ge oss ett liv
och lever i evighet.

Lär oss att dagligen dö från synden
och leva efter din heliga vilja
och när vår dödsstund kommer
gör oss då bereddda att saligt skiljas hädan.

När evighetens påsk gryr över jordens gravar -
låt oss av nåd få uppstå till evigt liv."

AMEN

(Ej religiös men efter tusen begravningar kan man denna utantill...)
Citera
2010-09-21, 19:18
Medlem
CrazyCatWomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av injection
jag söker en låt som går så här " pam tar ta ri ra" sen så pumpar baset och alla dansar..?

Outwork-electro?
Citera
2010-09-21, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superfet

Det var inte SHM'S nya då? Spelades vid 11:34 i alla fall.

Swedish House Mafia & Tinie Tempah - "Miami 2 Ibiza"
Citera
2010-09-21, 19:54
Medlem
Kanske en lite annorlunda förfrågan men vad heter låten som hörs bla, ibörjan (00.37 och framåt) i "Don't Drink and Drive"-filmen "Farväl Lillebror"?

Videon finns här:
http://vimeo.com/5212752
Citera
2010-09-21, 20:13
Medlem
Söker efter en låt som går på NRJ (tror jag), som går så här:

"Baby i'm only gonna tell you this one time you are endless"

är dock inte hundra på om den går så
Citera
2010-09-21, 20:15
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calenth
Kanske en lite annorlunda förfrågan men vad heter låten som hörs bla, ibörjan (00.37 och framåt) i "Don't Drink and Drive"-filmen "Farväl Lillebror"?

Videon finns här:
http://vimeo.com/5212752
Filmen är gjord vid Högskolan i Halmstad av Monia Ayed, Maria Bengtsson & Thomas Johnsson varav sistnämnde nås via sin hemsida. Ett par namn i eftertexterna (från 17:28 med samma låt) känns kompiskt sannolika så jag tror ett mejl ger svar snarast.
Citera
2010-09-21, 20:27
Medlem
Sic_s avatar
I musikvideon till låten jag letar efter så kör dom en buggy ute i öknen eller liknande sandlandskap, tror dock inte det är på stranden..
Citera
2010-09-21, 21:08
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_
I musikvideon till låten jag letar efter så kör dom en buggy ute i öknen eller liknande sandlandskap, tror dock inte det är på stranden..
Scooter - Faster harder scooter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in