Söker en låt från Indien. Vet inte mycket om den men det är en kvinna som sjunger
och raden "My heart" ingår och sjungs urskiljande från resten.
Typ, MY HEART! och så sjungs det en fras med lite lägre tonläge, en fras som jag inte kommer ihåg vad det var.
Det är den enda biten jag hört av låten(tror jag) så kan inte ge mer beskrivningar eller något sådant.
Den mästerdetektiv som kan hjälpa mig får ett stort tack.
Vet nån vad låten here där refrängen går typ, booap, ba ba ba boap, whoo. boa ba ba ba boap. Vet inte riktigt vad dom säger exakt. En ganska känd lite äldre låt
Vet nån vad låten here där refrängen går typ, booap, ba ba ba boap, whoo. boa ba ba ba boap. Vet inte riktigt vad dom säger exakt. En ganska känd lite äldre låt
jag söker två låtar jag vet vad båda heter och vilka artister men problemet är att jag inte kan hitta någon streaming eller download för dessa låtar den första är en låt med ismen som heter "hemmafruberättelsen" och den andra är "feeling alright acoustic" med rebelution den var uppe på youtube ett tag men försvann av någon lustig anledning tack på förhand