Hörde en låt på mixmegapol idag av nån grupp vid ett namn jag aldrig uppfattade riktigt.
De hette någonting med "ruby forte eller rubie forte" hittar dock inget när jag söker efter detta. Så känner ni igen någon grupp vid liknande namn? kan tillägga att det lät som att det va några niggers som sjöng
Hajj, söker en låt som har "riverside" och "let the bass kick/i'm in miami bitch" stuket i sig, om ni förstår
Har inte mycket till beskrivning då dom inte säger så mycket mer än typ "ba bipidi ba" (tror jag) lite då och då haha hörde den på en nattklubb igår
Någon som vet?
bump ingen ?
Senast redigerad av freddanabc 2010-05-28 kl. 16:33.
Jag såg en musikvideo på tuben för ca ett halvår den som jag försöker hitta tillbaka till, någon här kanske kan hjälpa mig att lista ut vilken artist eller låt det handlar om.
Musiken kan beskrivas som någon sorts jätte-turbo-snabb metal som var ganska sönderdistad, sången lät ungefär som en blandning mellan skrik och väsningar och sångaren hade en låda över huvudet som närmast kan beskrivas som ett sorts satanistiskt gökur.
Någon som vet vad det är för tomtar som jag har sett?
Inte direkt en låt jag söker utan en busringning från "Eurocop Radio" jag kommer inte ihåg allt i busringningen men han säger iallafall "ska jag komma hem till dig och sjunga vamos a la playa?!" tyckte det var riktigt roligt och det är säkert någon som förstår vilken jag menar
Tja
Söker en ganska ny låt där svenska o engelska blandas. Typ lite hipp hopp. I början säger dom Here we go
De som har gjort låten heter något med KKV
Någon som känner igen sig?
Letar efter en video/låt som var populär för kanske 4-6 år sedan, ungefär samtidigt som Sister Surround kom. Videon skildrar en kostym klädd ung smal man i ett snötäckt landskap och hur han vandrar runt i skogen i snön med en uggla under armen mitt i natten. Låten handlar (om jag inte minns fel) att han måste komma iväg.
Denna låten är på newgrounds, men jag är 100% säker på att jag har hört den innan. Vad heter den? Skulle bli riktigt tacksam om någon kunde berätta vad den heter! http://www.newgrounds.com/audio/listen/332691
Hörde en låt på mixmegapol idag av nån grupp vid ett namn jag aldrig uppfattade riktigt.
De hette någonting med "ruby forte eller rubie forte" hittar dock inget när jag söker efter detta. Så känner ni igen någon grupp vid liknande namn? kan tillägga att det lät som att det va några niggers som sjöng