Söker bakgrundslåten från en reklamfilmen. Reklamen ifråga handlar om sex and the city, och går på comedy central just nu. Låten hörs inte så bra och jag har ingen aning om vad bandet/artisten heter, bara att jag lyssnade på den för några år sedan men nu glömt bort den.
Söker bakgrundslåten från en reklamfilmen. Reklamen ifråga handlar om sex and the city, och går på comedy central just nu. Låten hörs inte så bra och jag har ingen aning om vad bandet/artisten heter, bara att jag lyssnade på den för några år sedan men nu glömt bort den.
Någon som vet?
Enligt reklammusik.se ska det vara Cheryl Lynn - Got To Be Real
Edit; Inte säkert den var rätt för handlade om tv3.
har letat som en galning efter en låt där texten är ungefär "what do you get when you fall in love.." sen kommer det något med.."bubble" och sedan "and, what do you get.. ". något sånt är det, och låten i sig är något som påminner om ska, har jag för mig. har försök googla på textbitarna, men det funkar inte :/ hittar bara resultat med "i'll never fall in love again" med någon gammal artist ..
Vad är det för typ av musik, då? Det finns ju en massa covers på I'll never fall in love.
En låt jag hörde på radio för några dar sen.. minns att det lät som en ung tjej som sjöng typ "come back home little sister" flera gånger... just "little sister" var återkommande tror jag.
Dåligt med info kanske men nån som vet?? Låten var av det lite lugnare slaget och en tjej som sjöng som sagt.