2007-07-29, 00:41
Medlem
Inspelad med mobil på bilutställning (mkt dåligt ljud), någon som vet vad artist och låt heter: http://web.telia.com/~u84106872/m/ehm.mp3 ?
Citera
2007-07-29, 00:57
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neonhasse
Om man läser kommentarerna till videon som du borde ha gjort själv så står det att det förmodligen är Rui da Silva och från nån 4 elements grej...earth, fire, water, air.....jag hittade earth o det låter väldigt likt rent tonmässigt fast ett annat sound så det e nog nån av de andra då.....dvs wind, fire eller air.
Hmm, da Silva hade släppt fyra låtar under aliaset The Four Elements: Earth, Water, Fire och The Fifth Element när touren gick (om vi antar att Delta Heavy gick 2002). Ingen av dessa låter helt likt låten i filmen. Man kan väl anta att Sasha och Digweed mixade lite kanske.

Nu är jag sjukt trött, tack för hjälpen i alla fall.
Citera
2007-07-29, 02:00
Medlem
hej. skulle gärna vilja veta vad _den sista_ låten i denna videon med Portnoy/ Benante heter! tack på förhand
Citera
2007-07-29, 02:02
Medlem
Mambos avatar
Hej 2 låtar som ska beskrivas med musikvideorna.
I den första handlar det om den lyckliga pojken med sitt gula? modellflygplan

I den handra får man se i första person en kille som går och gör vardagliga saker så som att ta en piss.

Taskiga förklaringar men någon kanske förstår?
Citera
2007-07-29, 03:47
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sasha^
Söker en låt/musikvideo.

Har sett musikvideon utan låten ( ). Iaf så är det en smal blondin som sjunger i ett hus med oftast vita kläder. Delar av musikvideon tillbringar hon i ett badkar. Har tyvärr inget mer att bidra med.
Britney Spears - Everytime räknas bort va?
Citera
2007-07-29, 13:06
Medlem
Freddie_Daviss avatar
Muse intro låt på Roskilde?

Kan någon hjälpa mig att ta reda på vilken låt det var som spelades precis innan Muse gick upp på scenen på Roskilde i år?
Det lät som poppig elektronika där dem sjöng nått i stil med "we are friends" i refrängen...
Citera
2007-07-29, 13:27
Medlem
SebbeBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeBoy
söker ett band, spansk nationalistmusik, vissa låtar har väldigt mycket böhse onkelz över sig,

lite skrikig fotbolls musik typ..

någon som har en hint ?

jag har löst frågan själv nu,
det var

Estirpe Imperial ifall någon undrade
Citera
2007-07-29, 13:40
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mambo
Hej 2 låtar som ska beskrivas med musikvideorna.
I den första handlar det om den lyckliga pojken med sitt gula? modellflygplan

I den handra får man se i första person en kille som går och gör vardagliga saker så som att ta en piss.

Taskiga förklaringar men någon kanske förstår?

Kan bara första:

Stardust - Music sounds better with you

http://www.youtube.com/watch?v=hrjOhQZWU7k
Citera
2007-07-29, 14:48
Bannlyst
Bizzy Bone från Bone Thugz N Harmony

Behöver namnet på två låtar med den extremt snabbe rapparen Bizzy Bone.

Ena sjunger han "Bald head bossman"

Ena sjunger han "Roll with us", ihop med nån annan tror jag.
Citera
2007-07-29, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pumas
age of pamparius heter den

tusen tack för tipset
Citera
2007-07-29, 15:06
Medlem
Lappiss avatar
Hej, jag brukar sitta och lyssna på en webradio när jag är hemma (www.progressivewelt.de) och där spelar dom allt från goa, trance, techno, ambient & psychedelic.. Men det är lite kefft för det är för det mesta mixar från olika grupper och låtar (vad jag tror iallafall) och det leder till att det är skit svårt att veta vad låtarna & grupperna heter.. Och eftersom jag nyss inskaffat en Ipod så skulle jag vilja lägga in en hel del på den också.. Men hursomhelst här är en låt/mix som jag skulle vilja lägga vantarna på och om jag kan få svar på vem/vilka det är osv så kommer jag nog tillbaka hit för att fråga mer

DJ FairyTale Chillmix är det jag är ute efter nu.. Mer än så vet jag inte tyvärr.. kanske är svårt att svara på :/ men tack på förhand ändå..
Citera
2007-07-29, 16:13
Medlem
udozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freddie_Davis
Kan någon hjälpa mig att ta reda på vilken låt det var som spelades precis innan Muse gick upp på scenen på Roskilde i år?
Det lät som poppig elektronika där dem sjöng nått i stil med "we are friends" i refrängen...

de brukar alltid öppna med antingen Take a Bow eller Knights of Cydonia, prova nån utav de
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in