jag söker en låt som jag för allt i mitt liv inte kan komma på vad den heter.
i videon till denna typ technolåt står det typ ett gäng tjejer i lite kläder och stora svarta afroperuker och solglasögon. den har nog spelat rätt flitigt på elektroklubbarna på sistone. nån som vet?
Jag söker en låt. Musikvideon var populär för något år sedan. Det föreställer en kvinna med förbundna ögon, shorts och cowboyboots som dansar framför en husvagn i en öken. Videon för tankarna till Kill Bill (när Daryll Hannah förlorar sitt öga i husvagnen) och musiken låter oxå "Kill Bill- aktigt".
Jag tror det är en gammal låt som har remixats i modern tappning...
Edit: Dansen påminner om ngn slags country-dans...
Edit2: Tjejen som dansar har även ett linne på sig, är smutsig och ser desorienterad ut. Tror inte hon har något med musiken att göra utan är enbart en inhyrd modell för videon. Har för mig att fler personer senare ställer sig bredvid henne och dansar samma typ och country dans....
Är helt förstörd efter att i timmar letat en Mobbade barn med automatvapen låt.
Har för mig att den heter 6 miljoner sätt att döda en älg på?
Men det är alltså inte låten med den snarliknande titeln 6miljoner sätt att jaga en älg på.
Tror att någonstans i låten är Robert Gustavsson samplad.
Jag söker en låt. Musikvideon var populär för något år sedan. Det föreställer en kvinna med förbundna ögon, shorts och cowboyboots som dansar framför en husvagn i en öken. Videon för tankarna till Kill Bill (när Daryll Hannah förlorar sitt öga i husvagnen) och musiken låter oxå "Kill Bill- aktigt".
Jag tror det är en gammal låt som har remixats i modern tappning...
Edit: Dansen påminner om ngn slags country-dans...
Edit2: Tjejen som dansar har även ett linne på sig, är smutsig och ser desorienterad ut. Tror inte hon har något med musiken att göra utan är enbart en inhyrd modell för videon. Har för mig att fler personer senare ställer sig bredvid henne och dansar samma typ och country dans....
Söker en låt med Marilyn Manson. Han sjunger något om addicted, drugs eller nått
Någon som vet vilken det kan vara?
Det är inte "I Don't Like the Drugs (But the Drugs Like Me)"
En låt som var med på Voxpop, i stil med ERA, Enigma och Enya, har för mig att gruppens namn bara bestod av tre bokstäver. I videon har jag för mig att man såg ett kattdjur springa på en savann och så var det en svart snubbe som sjöng.
En låt som var med på Voxpop, i stil med ERA, Enigma och Enya, har för mig att gruppens namn bara bestod av tre bokstäver. I videon har jag för mig att man såg ett kattdjur springa på en savann och så var det en svart snubbe som sjöng.
jag har fått en låt på hjärnan och jag måste lyssna på den!
det är några svenskar som sjunger "för han är emo ahö ahö". dom nämner ibörjan av sången vart dom kommer ifrån också. de sjunger även om nåns bror tror jag..
såg den på tuben såklart!
help
om jag inte minns fel tror jag dom nämner åtvidaberg i början. sångaren har riktigt långt hår och dom har några filmer uppe på tuben. sången går exakt så här "för han är emo ahö ahö" när dom sjunger en vers så avslutar dom med "ahö ahö".
Jag har använt min mammas gamla mobil i något år nu, och jag har inte lånat ut den längre stunder till någon, knappt ens till någon i min familj. En dag går jag igenom mina inspelningar på mobilen och hittar den här låten:
Någon som vet vad det är för någon låt. Har försökt lista ut texten och på så vis leta rätt på namnet och mannen bakom låten, men det är väldigt svårt att höra. Jag har också försökt att förbättra kvaliteten på klippet så gott det går.