Oj, herregud... Jag var på ett disco på Mallorca för två somrar sedan och minns en låt som det var ruskigt bra drag på dansgolvet till... minns inte mycket mer än ett elgitarr-riff och att de sjöng "vaya, vaya!". En rätt rockig låt!
Jag vet inte riktigt om detta är rätt tråd, eftersom jag faktiskt vet vilken låt det är. Men frågan är om den finns inspelad med bra kvalle?
Hammerfall sjunger "När vindarna viskar mitt namn" tillsammans med Roger Pontare. Sjukt bra! Tänkte mest om någon vet om detta finns inspellat med bra kvalle, eller om det bara är den från live-inspelningen.
Jag vill veta vad låten och bandet heter. Videon som kom i mitten av 90-talet innehöll dansande bodybuilders med djurmasker, om jag inte minns fel så ramlar en av bb ihop med en stukad fot. Bandet har består av trummor, bas, gitarr och sång. Det kan finnas en keyboardist.
Gitarrbaserad, en hårt slående trummis. Kan bara komma ihåg Gonzales eller något liknade. Har googlat och kollat spotify men ingen träff.
Söker en svensk hiphop låt av ken ring? kan vara någon annan men tror de va han. Minns inte så mycket mer än att han name droppar typ alla förorter runt stockholm.
Såg reklamen på Tv3 om Navy CIS,som börjar på måndag eller något.
vad heter låten som spelades där? tycker jag kollat rundor min inte hittat vad den heter.
tacksan för svar