Tjenare.! Vill ha låtarna som finns på denna hemsida http://www.pinhani.com/ Alltså de som man kan lyssna på genom deras "jukebox". Vet att det finns knep, alltså att man går in i temporary internet files eller nått liknande. Om någon kunde hjälpa mig lite så vore det guld, eller ge mig lite hjälp var jag kan posta denna req. Tack på förhand!
Tjenare.! Vill ha låtarna som finns på denna hemsida http://www.pinhani.com/ Alltså de som man kan lyssna på genom deras "jukebox". Vet att det finns knep, alltså att man går in i temporary internet files eller nått liknande. Om någon kunde hjälpa mig lite så vore det guld, eller ge mig lite hjälp var jag kan posta denna req. Tack på förhand!
1) Starta Internet Explorer och gå till sidan.
2) Låt låten ladda klart genom att spela den en stund.
3) Gå sedan in i Temporary Internet Files för Internet Explorer så finns den där som mp3
1) Starta Internet Explorer och gå till sidan.
2) Låt låten ladda klart genom att spela den en stund.
3) Gå sedan in i Temporary Internet Files för Internet Explorer så finns den där som mp3
Jag har sett en reklam flera gånger med en kille som åker rullskridskor för att hinna fram och fånga en öl inne på en pub. Låten som spelas verkar grym men jag kan inte hitta vem som har gjort den. Det verkar som om det finns olika låter i olika länder så internationella reklamlåtsidor kammade jag noll på.
Texten börjar iaf "cruisin' down the highway hundred miles per hour. Stereo on full blasting power" (ungefär)
Tacksam för svar för jag håller på å bli galen på google
Jag har sett en reklam flera gånger med en kille som åker rullskridskor för att hinna fram och fånga en öl inne på en pub. Låten som spelas verkar grym men jag kan inte hitta vem som har gjort den. Det verkar som om det finns olika låter i olika länder så internationella reklamlåtsidor kammade jag noll på.
Texten börjar iaf "cruisin' down the highway hundred miles per hour. Stereo on full blasting power" (ungefär)
Tacksam för svar för jag håller på å bli galen på google
JAAA! Det lustiga var att jag misstänkte silverbullit och lyssnade igenom hela arclight i jakten men gav därefter upp. Nu har jag iaf fått hem rätt låt och ska lyssna på högsta volym.
Söker en låt som är väldigt lik Broder Daniel - Hardened Heart precis ibörjan av låten, men är lite "hårdare".. Har inget namn alls att gå på, men denna låt har jagat mig länge nu.
Hej jag letar efter en låt som går ungefär så här:Give birth to a child do not make my less then any woman and i still got so much love to give.
Någon som vet?