Söker efter låten som var med i en reklamfilm för kanske något år sen. Reklamen hade nog något att göra med rädda barnen. Det var filmat i en stridsvagnskanon(?) sen zoomades de ut och så stod de något bra typ "hjälp alla barn blabla". En akustisk låt är det.
Söker efter låten som var med i en reklamfilm för kanske något år sen. Reklamen hade nog något att göra med rädda barnen. Det var filmat i en stridsvagnskanon(?) sen zoomades de ut och så stod de något bra typ "hjälp alla barn blabla". En akustisk låt är det.
Kan det vara denna I love you med Nerved feat anna ?
Hej, har funderat länge på en låt som jag har i huvet. Har inte mycket att gå på men det jag kommer ihåg av låten är följande; Stundtals under låten är det pan-flöjt och låten är lite chillout/relax aktig och i början av låten har jag för mig att det står en indian ovanpå ett vattenfall. Låten tror jag kom nån gång under slutet på 80-och början på 90-talet kanske.
Är på jakt efter en låt jag hörde på lugna favoriter idag. Missade tyvärr vad låten eller bandet hette. Det jag kommer ihåg från låten är något i stil med "on the english greatest hills" "longest road" eller något liknande. En lugn låt och det är en kille som sjunger med en lite skrovlig röst. Inte mycket att gå på kanske men hoppas någon kan ha en idé vilken låt jag menar.
Dansk House där de slår på en massa pukor melodiskt.
Vad heter gruppen och låten?
Den är från 90-talet och är jävligt spelad på radion och klubbar under åren.