2007-06-22, 19:53
  #2089
Medlem
Teh_Masterers avatar
Jag behöver hjälp med vad låten som spelas i bakgrunden 0:20:17 - 0:20:42 i 100Höjdare s02e02 heter.
Det skulle vara så gött att ha den.
Citera
2007-06-22, 20:27
  #2090
Medlem
Vad heter poplåten som spelas i radio hela tiden en tjej som sjunger " Im not here for your entertaining"?
Citera
2007-06-22, 20:48
  #2091
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchez
Vad heter poplåten som spelas i radio hela tiden en tjej som sjunger " Im not here for your entertaining"?

Pink - U or your hand

kan vara U+your hand eller nåt sånt öckså
Citera
2007-06-22, 21:53
  #2092
Bannlyst
Jag letar efter en låt som jag hörde i en av Gumball filmerna, där spelades låten upp i Gumballgaraget och musiken inleddes stigande. Det vill säga, den byggdes upp av flera toner sakta sakta. Ungefär 33 sekunder in i låten säger sjunger de "I dream for you" eller något liknande.
Citera
2007-06-23, 14:29
  #2093
Medlem
Vad heter låten i CS-spelet "CS DISCO NIGHT"?
Citera
2007-06-23, 16:44
  #2094
Medlem
En låt där något poppigt band sjunger Im such a drama queen

Edit: Söker en till låt. Denna är mer eurotrance-stuk på. Börjar med att melodin spelas av en ringsignal eller telefon eller liknande och sen övergår den till vanlig synth.
Citera
2007-06-23, 19:58
  #2095
Medlem
Tafatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjaer
En låt där något poppigt band sjunger Im such a drama queen

Laakso - high drama
Citera
2007-06-23, 21:30
  #2096
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Jag minns en musikvideo från ~1999, den handlade delvis om hunden Laika (som sköts upp i rymden av Sovjet)
Har för mig att refrängen gick ungefär "I'll miss you when be next"

Någon som har en susing om namnet på bandet/låten?
Citera
2007-06-23, 22:54
  #2097
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Jag minns en musikvideo från ~1999, den handlade delvis om hunden Laika (som sköts upp i rymden av Sovjet)
Har för mig att refrängen gick ungefär "I'll miss you when be next"

Någon som har en susing om namnet på bandet/låten?

Det första jag tänker på är Motorhomes, har ingen aning om låten dock. Kan vara värt att kolla upp iaf.
Citera
2007-06-23, 23:00
  #2098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Jag minns en musikvideo från ~1999, den handlade delvis om hunden Laika (som sköts upp i rymden av Sovjet)
Har för mig att refrängen gick ungefär "I'll miss you when be next"

Någon som har en susing om namnet på bandet/låten?

Det var Motorhomes med låten "into the night"
Citera
2007-06-23, 23:34
  #2099
Medlem
Rallarens avatar
Gröna string o trumpeter.

Hej.

Är ute efter en dansant låt som just nu går på mtv. I videon är det en massa brudar som ser lika dana ut. Dvs de är klädda i grönvita marschmusikkläder a la kortkort o högklackat. Miljön de rör sig i är vit som snö. Någon som kan namnet på artisten. Har för mig att det är två artistnamn (featuring).

Tack på förhand.

Länka gärna till youtube ifall ni tror er veta.

mvh//Rallaren
Citera
2007-06-23, 23:42
  #2100
Medlem
Zzyzx Roads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallaren
Hej.

Är ute efter en dansant låt som just nu går på mtv. I videon är det en massa brudar som ser lika dana ut. Dvs de är klädda i grönvita marschmusikkläder a la kortkort o högklackat. Miljön de rör sig i är vit som snö. Någon som kan namnet på artisten. Har för mig att det är två artistnamn (featuring).

Tack på förhand.

Länka gärna till youtube ifall ni tror er veta.

mvh//Rallaren
Denna?

http://youtube.com/watch?v=GWu-e6B2AJs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in