Söker efter en musikvideo som jag tänkt på riktigt länge. I videon så är det en liten unge som spelar vuxen och går in på en bar och träffar en kompis, efter ett tag börjar han stöta på en tjej och hamnar sen i bråk men en annan kille innan på baren. ungen är lite halv fett...tack för hjälpen
Söker efter en musikvideo som jag tänkt på riktigt länge. I videon så är det en liten unge som spelar vuxen och går in på en bar och träffar en kompis, efter ett tag börjar han stöta på en tjej och hamnar sen i bråk men en annan kille innan på baren. ungen är lite halv fett...tack för hjälpen
Audiobullys - We don't care. Hittade ingen bra youtubelänk dock, men det är den. Sjukt bra låt.
*kvinnlig artist.
*Ganska säker på att hon är svensk.
*Låten spelades mycket på p3 i slutet av förra året.
*Hon sjunger "Maybe I am to chickenshit" i en av verserna.
*Hennes röst genom halva låten är, vad ska man säga, som en gammal radio med enbart diskant i. Den är så iallafall i början av låten, sen blir den "normalsound"
*Tror hon kan ha invandrarbakgrund då jag har för mig att hon heter något konstigt i efternamn
*Genren är pop/fjortispop alternativt samma skit som Lady Gaga är
*Hon kan heta Linda eller Frida eller nått sådant, men är inte helt säker