Ja, jag söker namnet på låten som var en riktig somamrplåga för ett par år sedan. DDet var nog en schlager på säkert något utländsk språk för musiken lät väldigt arabinspirerad...
När refrängen kom så sjöng de då.. för att sedan göra ett tyst uppehåll där man hörde två "pussljud".
Ja, jag söker namnet på låten som var en riktig somamrplåga för ett par år sedan. DDet var nog en schlager på säkert något utländsk språk för musiken lät väldigt arabinspirerad...
När refrängen kom så sjöng de då.. för att sedan göra ett tyst uppehåll där man hörde två "pussljud".
(Filmen CLICK) Någon som vet vad låten heter som spelas när Adam Sandler spelar tillbaks sitt liv då han är på en campingplats med sin familj och vänner? Låter som en riktigt skön sång
Söker en låt som gick på radio för 45 minuter sedan, musiken är på spanska och det är en kille som sjunger den. Låten går ganska snabbt och är definitivt inte långsam.
Tusen tack den som kan lista ut det här!
Nån?
Senast redigerad av competitor 2009-04-25 kl. 19:27.
Söker en låt som gick på radio för 45 minuter sedan, musiken är på spanska och det är en kille som sjunger den. Låten går ganska snabbt och är definitivt inte långsam.
Definiera snabbt, bpm eller något att gå på iallafall. Vilken radio kanal var det du lyssnade på? Är det någon av Sveriges radio kanaler så kan man gå in på respektive sida och leta sig fram till vilken låt som spelades en viss tidpunkt.