Jag känner igen det som fan, är ju ngn gammal eurodisco känga.
Tyckte det lät som jag mindes (åtminstone refrängen i) Sash! - Mysterious times, men när jag lyssnade på den så lät det inte så likt längre. Lät den verkligen så här när den kom?
Tyckte det lät som jag mindes (åtminstone refrängen i) Sash! - Mysterious times, men när jag lyssnade på den så lät det inte så likt längre. Lät den verkligen så här när den kom?
Jag letar efter en rolig låt, där adolf hitler talar
till ny amricansk hip-hop musik. jag tror det är
50-cent och andra kända artister som är med
i låten med deras kända låtar,,,
Man kan säga att det är en ny sorts dj adolf musik.
I låten Batdance av och med Prince så hörs citatet "Have you ever danced with the devil by the pale moon light" från filmen Batman(1989) med Michael Keaton och Jack Nicholson. Kan det vara den? Åren stämmer väl sisådär.
Det låter inte orimligt att det är denna låt. Ska kolla upp den i någo skede. Tack för tipset!
Söker piratlåten som dom sjunger i början av pirates of the carribein at worlds end. När fångarna ska hängas i början av filmen så börjar dom sjunga en låt. Nån som har den liggande. helst just dom som sjunger den i filmen :P tyckte det lät så jävla läckert.
Sen är det i ett avsnitt av scrubs där en kille som fått en spik i handen som alla gillar typ fett mycket. när han och jd sitter utanför sjukhuset och kollar på foton så är det nån låt i bakrunden som går typ "everybody got to hold on hold" så är det nån som känner igen?
Hej hörde en låt på programet " Känns som fredag" förra fredagen. Det var några snubbar och en tjej som sjöng svensk reggie på ett lastbilsflak, de åkte bla förbi Stureplan... Och nu undra jag vad låten och gruppen heter...
Tack på förhand