2009-01-22, 18:24
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Ha Ha! hm,ja du...jag tog min stavning från you tube och kollade precis nu på wikisidan som hade samma stavning.
Finns tydligen i minst två olika stavningar då?

Då är det nog du som har rätt. I surrender.
Citera
2009-01-22, 18:28
Medlem
Eobolas avatar
http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=80139&stream=&h=d0545b0e3b44cc26a53b e0fb93f19f58

Någon som vet vad den extremt sköna låten heter som börjar ungefär 20% in i filmen, (epicskönt dunk, man märker vilken jag menar). Vet någon nån mer låt utav de som är i filmen så posta gärna dem också.

thx in advance : ]
Citera
2009-01-22, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kpisd
skulle vilja veta vad den här låter heter samt vart man kan ladda ner den.

Smirnoff och Bacardi e jätte goda drycker.
Den som dricker Saranoff, ja han får gå med kryckor.
Vin är för fransmän
Whiskey är för britter
Cider är för transmän och Baileys är för fittor
La la la lala la öl är bäst! Det är vad männen vill ha i strupen när det är fest

jag söker denna låten jag med..^^ har gjort i antal månader då jag råkade ta bort den från mp3n.. verkar fan inte finnas nånstans.. hoppas nån kan finna vad den heter / var den finns.. .

tackar ödmjukast.
Citera
2009-01-22, 20:23
Bannlyst
wow.. jag hittade den nu.. snackade med en vän som visste vad de hette som gjort den.. och efter ett par kvalificerade googlesökningar så fann jag den..^^

PartyGrabbarna - Öl är bäst.

Laddade upp den på MU för alla som vill ha den.
http://www.megaupload.com/?d=XK6IQ9UM

jävligt chill krögelåt.. ^^
Citera
2009-01-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Haha är det den låte, "tease me, tease me, tease me babyyyy.." ? xD

Edit: Låten heter Chaka Demus & Pliers - Tease Me

underbart det är den tackar och bockar
Citera
2009-01-22, 22:02
Medlem
Jag söker en klassisk låt, har för mig den var på en reklam för ett tag sen, reklamen handlade om havre fras eller liknande.
Iaf så spelas det Cello i låten och den påminner lite om Steve Hackett - Horizons
Det är väl det jag vet om den, och så kan jag nynna lite på den men det hjälper inte så mycket :P
Citera
2009-01-23, 01:03
Medlem
Zwerchstands avatar
= Bach: Cellosvit 1 G BWV1007; I. Preludium
Citera
2009-01-23, 01:21
Medlem
Adidass avatar
Tja! Jag har letat efter en låt riktigt länge nu men den verkar inte gå att hitta. Det är en dancehall låt och jag vet inte vilken riddim det är men refrängen går ungefär såhär "Where the parties at, where the shorties at, got a bit of whisky rum and cognac, we make the ladies wet inna di corvette..." Vet att det är väldigt knapphändigt men någon där ute kan nog hjälpa mig?! Tack
Citera
2009-01-23, 08:45
Medlem
Larrybonds avatar
Hmm.. måste bara hitta låten som var en hit för två år sedan på rixfm^^. spelas dock fortfarande där

Det är en snubbe (möjligtvid från england/wales lr någon annanstans i uk) som sjunger och tror det är nån sorts gitarr lr piano i bakgrunden.

Han sjunger något sånt här:"You drive meeee crazeeeeeh nanananananananannanaa"..

Ganska hes/pojkig röst liksom, måste vara någonstans i 25 års åldern.
Citera
2009-01-23, 08:53
Medlem
Larrybonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larrybond
Hmm.. måste bara hitta låten som var en hit för två år sedan på rixfm^^. spelas dock fortfarande där

Det är en snubbe (möjligtvid från england/wales lr någon annanstans i uk) som sjunger och tror det är nån sorts gitarr lr piano i bakgrunden.

Han sjunger något sånt här:"You drive meeee crazeeeeeh nanananananananannanaa"..

Edit: Skicka gärna PM! (det är inte britney spears eller dolly parton så ni vet x))
Citera
2009-01-23, 09:12
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larrybond

Är nästan hundra på att det är Gnarls Barkley - Crazy.

http://se.youtube.com/watch?v=j-sb6mfR9lQ&
Citera
2009-01-23, 14:41
Bannlyst
Någon vänlig själ som har koll på vad låten heter, som spelas i tv-serien Joeys intro..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in