I det första avsnittet av himlen kan vänta var det en "rocklåtsnutt" med.En lugn låt inte ballad, men ååhh vad heter den??? Är det någon som vet så blir jag glad. Den börjar med rätt mycket bas och gitarr
Blir fan tokig här! Vad är det för låt, lite seg, kanske 100 bpm, med en brud som låter lite halvfull och sjunger "la la laaaa laaaa laaaa, la la laaaa laaaaa laaaaa, la la la la la la la la laaaa" alternativt "na na naaa", hur som helst helt jävla omöjligt att googla reda på vad det är.
Har hört den sporadiskt på P3, men aldrig lyckats höra namnet.
Dök även upp som bakgrundsmusik i nåt artyfartyprogram på SVT nyligen, kan ha varit Cobra.
Det skulle kunna vara Miss Li eller Marit Bergman eller nån annan av de där rödvinsbruttorna från Söder, men jag hittar inget som matchar på iTunes Music Store.
Det skulle även kunna vara Regina Spektor, men jag hittar ingen låt som matchar där heller.
Jag som inte ens gillar den här typen av musik alls. Men jag MÅSTE ha den!
Vad heter den klassiska låten där en man och en kvinna sjunger duet på franska viskande och stönande? Blev ju ett jäkla liv när den kom ut på 70-talet (tror jag).
Var inne på krogen och hörde en låt. En låt som jag hört förr men inte har en aning om vad den heter.
Jag gick in på toaletten och nynnade den samtidigt som jag spelade in den på telefonen. Idag lyssnade jag på den och visslade den istället. Så vilken låt är det? =D
Var inne på krogen och hörde en låt. En låt som jag hört förr men inte har en aning om vad den heter.
Jag gick in på toaletten och nynnade den samtidigt som jag spelade in den på telefonen. Idag lyssnade jag på den och visslade den istället. Så vilken låt är det? =D