2011-09-06, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIR
Vad yrar du om? Svenskarna måste vara dom med minst stolthet i hela världen. Dom som är "stolta" över att vara svenskar rasiststämplas ju i det här pajaslandet.

stämplas ja. helt rätt. idioti är vad det är
Citera
2011-09-06, 19:10
Medlem
viwil001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hottjoj3
På vilket sätt gör invandrare Sverige till ett mer "levande" land??
Massa personer som inte kan svenska, som inte får nått jobb och behöver massa pengar från staten.
I mina öron låter det inte som personer som gör Sverige mer levande.

Sen när blev definitionen på invandrare någon som inte får nått jobb och behöver massa pengar från staten? Idiot!

Kom nu heller inte och säg att majoriteten av alla invandrare passar denna definition för det är fel. Max 10% passar in i den definitionen, men om du nu tycker att 10% är nog för att dra en sådan extrem slutsats så fine.
Citera
2011-09-06, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viwil001
Sen när blev definitionen på invandrare någon som inte får nått jobb och behöver massa pengar från staten? Idiot!

Kom nu heller inte och säg att majoriteten av alla invandrare passar denna definition för det är fel. Max 10% passar in i den definitionen, men om du nu tycker att 10% är nog för att dra en sådan extrem slutsats så fine.

Vad var det? 10 av 4500 invandrare sedan december 2011 som hade fått jobb? Det är mer än 10 %, snarare uppemot 99 %, mein Freund! EDIT: Räknade ut att det var 0,2 promille. Inte ens 1 %...

Anders Borg har även sagt att 50 % av alla invandrare är bidragsberoende.
Senast redigerad av antirasisten 2011-09-06 kl. 22:55.
Citera
2011-11-17, 12:23
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Jag har då aldrig hört någon påstå att Jesus var svensk. Inte ens när jag drömt.

Man har dock snuddat vid tanken, och Herrar som Emanuel Swedenborg och Olof Rudbeck d.ä var inte främmande för svenska kopplingar till antikens historier.
Givetvis var inte Jesus född i Sverige, men hans korporativistiskt/kamratliga tänkande var i linje med svensk sed.

Sådant ska vi svenskar vara stolta över !
Citera
2011-11-17, 14:50
Bannlyst
Om smutsfolk som albaner och zigenare är stolta över sina efterblivna länder är det väl inte särskilt konstigt att även svenskar är stolta över sitt land.
Citera
2012-09-15, 16:44
Medlem
Franz Bolzanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
...Jag har då aldrig hört någon påstå att Jesus var svensk. Inte ens när jag drömt.

En präst jag mötte i Mora var dock väldigt enveten på den punkten, och han väste till med: Jesus var åtminstone mer svensk än italiensk i alla fall. Sedan spottade han ut en fet snus och släppte samtidigt av den värsta fis/fjärt jag någonsin hört.

Min version lyder istället så här: Jesus var åtminstone mer svensk än judisk, och han var (och är) som sagt ganska hatad av judarna än idag.

Svensken skall vara stolt över sin vackra ras. Dess fruntimmer hör nog till de vackraste jag någonsin skådat, och man skall slå sig för bröstet när man har något andra verkligen gillar.
Citera
2012-09-15, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lucifer1234
Vad jag vet finns det flertal rasister som säger att invandrare bara förstör Sverige i och med att dem är här. Men seriöst tänk efter, är Sverige verkligen ett land man vill besöka på en semester? Så varför tycker vi att Sverige är bäst och inte ska ta in invandrare. Så vitt jag vet så är jag tacksam över att det finns invandrare som har byggt upp Sverige till ett mer levande land...

Tycker allmänt att Sverige skulle vara ett tråkigt och stelt land om det inte vore för invandringen. Tänk själv. Dansa runt midsommar kransen, äta sill och på tal om julafton så är det inte en svensk härkomst, Jesus kom från mellanöstern......

Iaf lets hear it people!

Vad tycker ni?
Hälften av det du räknade upp är fornnordiska seder.
Citera
2015-02-21, 18:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Heartbeatx
Araber har UPPFUNNIT det som idag är grunden för vår teknologi. Du säger så i brist på något annat din ynkling. Jag förstår att du som svensk har svårt att ta in att araber, perser, turkar, muslimer, kineser etc har uppfunnit det som idag står för grunden av all teknologi så stoppa upp din propaganda i arslet på dig din avundsjuka slödder.

Mycket "trovärdiga" källor du hade att komma med, letar jag på nätet kan jag säkerligen hitta källor på att Sverige inte ens existerar, det är skriven av antiislamister/rasister och annat patrask som du. Även om de som uppfann inte var muslimer så var det i alla fall icke-vita.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110223170847AAac5Hy

http://lostinstockholm.com/2009/08/15/10-things-i-hate-about-sweden/

http://lostinstockholm.com/2011/01/25/more-things-to-hate-about-sweden/ en amerikan som vet

kul att läsa
En Yahoo answers och resten från en korkad blogg, lol, samt ingen källa på vad du sade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in