2004-11-18, 18:43
Bannlyst
Det är ibland det bästa man kan göra. Inte bara om man som trådskaparen har massa skräp, även även som i ditt fall psychopatic. Jag antar att det var ett steg i ledet att komma ur ditt missbruk?
Det är ju det klassiska scenariot: hälla ut spriten i vasken, spola ner kokainet i toaletten.. nya friska tag!
Citera
2004-11-18, 18:45
Bannlyst
Fan vore du inte moderator så,,,,, så får man inte göra psychopatic!!
nej vaf har du gjort! he he här pratar vi ju bra tabbletter!
MVH J
Citera
2004-11-18, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
En gång slängde jag ca 2 500 morfin o andra liknande tabletter, tusentals bensodiazepiner, en del annan narkotika samt ca 50 000 andra tabletter. Norpade inte ens en Alvedon! Men det kändes ganska trist. Uppskattade gatuvärdet på narkotikan till en halv miljon kronor. Var när jag jobbade på apoteket.

Det är det som kallas karaktär
Citera
2004-11-19, 00:22
Medlem
Spliffmeisters avatar
Det där kallas idioti.
Citera
2004-11-19, 07:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Det är ibland det bästa man kan göra. Inte bara om man som trådskaparen har massa skräp, även även som i ditt fall psychopatic. Jag antar att det var ett steg i ledet att komma ur ditt missbruk?
Det är ju det klassiska scenariot: hälla ut spriten i vasken, spola ner kokainet i toaletten.. nya friska tag!
Jo, exakt!

Jag hade ju jobbat med samma sak ett par gånger tidigare och då plockat hem en massa, som slutat med att jag blev inlaggd på avgiftning. Så, jag ville visa min pappa (det är han som är apotekschef), min psykolog, min läkare och framför allt för mig själv, att jag kunde klara av att jobba där. Farsan var jäkligt tveksam först, men jag sa att han får gärna göra stickkontroller, visitera mig, söka igenom min bil m.m, om han ville. Det gjorde han inte, och jag var glad att han litade på mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in