2011-08-11, 14:08
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRCM
Källa?

Hursomhellst ett mycket fyndigt spratt. Vore kul att se Nazzarnas ansikten när dom tog ut tröjjan ur tvättmaskinen, haha

Nu kom jag aldrig iväg till festivalen men fick SMS från arrangören kl 16 (festivalen slutade kl 20, sms:et skickades till alla som stod på en lista för att komma dit) ang. tröjorna. Senare på kvällen skrev en tysk kamrat om det på facebook och berättade att folk slängt sina tröjor så fort det ropats ut från scenen.
Citera
2011-08-11, 15:07
Medlem
quincys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
EXIT är även en självmordsklinik i Schweiz, vore ju fruktansvärt om folk blandade ihop dessa.
Det jag menade är att jag indirekt fick veta om den svenska organisationen/föreningen EXIT.
Citera
2011-08-11, 15:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Madja
packet måtte ut gôbbar, de våldtar å förstör. vi försvinner snart gôbbar!!! inge mera surstrômming!!! inge mera äkta svenskt gammelDANSK att dricka!!
Precis, skinnskallerörelsen under 90-talet var märklig
Citera
2011-08-11, 16:35
Medlem
Sargans avatar
Det var alltså ett PR-trick med syftet att nå fram till personerna då de är hemma och tvättar... Väldigt smart måste jag säga då många (oavsett "grupp") faller för grupptryck om någon sått där och informerat om hur det egentligen ligger till.

Med hjälp av detta så kanske de lyckas konvertera någon tillbaka till verkligheten.

Härligt initiativ!
Citera
2011-08-11, 17:04
Medlem
killallthewhitepeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quincy
Det jag menade är att jag indirekt fick veta om den svenska organisationen/föreningen EXIT.
Haha hur gammal är du, om du nu fick reda på den svenska exit?
Finns dom ens kvar efter alla förskingrings turer?
Citera
2011-08-11, 22:31
Medlem
quincys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killallthewhitepeople
Haha hur gammal är du, om du nu fick reda på den svenska exit?
Finns dom ens kvar efter alla förskingrings turer?
26. Bara hört namnet EXIT i förbifarten nån enstaka gång förut.

Men skit samma, satans billig PR för dem oavsett!
Citera
2011-08-12, 01:47
Medlem
Gabogibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonRof
EXIT är även en självmordsklinik i Schweiz, vore ju fruktansvärt om folk blandade ihop dessa.

Tack för det IRL garvet!
Citera
2011-08-18, 02:16
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Vem ska hjälpa Daniel Poohl och knyttet Leman då?
Jag vet inte, organisationen som stod bakom t-shirtarna?
Citera
2011-08-19, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Detta avslöjades några timmar in på festivalen och alla som hade en tröja (om inte någon hade gått tidigare) slängde sin tröja. Jag fick SMS om det vid 16:00 samma dag, och det ska ha ropats ut från scenen strax därefter.

Alltså, ingen blev "grundlurad" utan Exit slösade skattepengar som vanligt.

Denna detalj "glömde" dock media, då efterspelet är viktigare än tröjutdelandet. Men visst, ni kan alltid låtsas.

Du menar slösa med pengar ungefär som när Info-14/Salemfonden postade 20000 Svensk Ungdom tidningar för att en månad senare lägga ner?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in