2011-08-10, 15:44
Medlem
Judeschweins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DodsKyrkan
Är detta ett bra sätt att bekämpa nazismen med?

Jo självklart, nu lär säkerligen samtliga ha ändrat sina åsikter radikalt och kommer börja förespråka för mångkultur samtidigt som de går runt i HBTQ-kläder och sjunger ''We shall overcome''.

Annars tror jag att bra argument skulle vara en bättre idé för att bekämpa den.
Citera
2011-08-10, 15:56
Medlem
-Wasteland-s avatar
Det är alltså vuxna människor som genom t-shirtar vill åsiktsomvända andra vuxna människor. Det gör ytterligare vuxna människor en nyhet av. Jag känner mig plötsligt oerhört ensam i den här sjuka världen... Det blir en jävla massa t-shirts om varje människa på jorden ska ge alla de inte delar åsikter med en t-shirt. Fan vad äcklad jag blir över de antivitas självrättfärdiga jävla korståg mot oliktänkande, att de aldrig lär sig, rödingarna.
Citera
2011-08-10, 16:01
Medlem
warp10s avatar
Lurade blev dom inte riktigt, dom fick något gratis och en överraskning
förövrigt ett helt okej sätt att få fram sitt budskap då vissa kanske vill komma ut men inte riktigt vågar
Citera
2011-08-10, 16:13
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DodsKyrkan
Ja, det undrar jag med. I Tyskland är ju Nazism förbjudet.

Synd att det inte var så här.
Alltid trevligt att sträva efter att förbjuda folks tankar!
Citera
2011-08-10, 16:16
Medlem
tantvrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Fan vad äcklad jag blir över de antivitas självrättfärdiga jävla korståg mot oliktänkande
Öh, detta håller jag med om men handlade inte det här projektet om att hjälpa de som inte vill vara med i nazistiska rörelser längre att komma ut från dem?
Citera
2011-08-10, 16:24
Medlem
Pepsi901s avatar
Haha, ganska roligt, men frågan är om det gör någon skillnad
Citera
2011-08-10, 16:36
Medlem
wehrmachts avatar
Slöseri på pengar skulle jag tro.

Hur går man tillväga för att trycka sådana T-shirts egentligen? Nu måste vi ju kopiera vänstern och göra en klädchock/attack med ett stort fett hakkors..
Citera
2011-08-10, 16:37
Bannlyst
Ett fyndigt trick. Det är ganska viktigt att bekämpa nazismen i Tyskland. Jag skulle personligen inte vilja vara i det landet om uniformerna fick makt. Det är icke trevligt att ha att göra med uniformen i Berlin. Säg emot och otrevliga saker kan ske.
Citera
2011-08-10, 16:42
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tantvrist
Öh, detta håller jag med om men handlade inte det här projektet om att hjälpa de som inte vill vara med i nazistiska rörelser längre att komma ut från dem?
Vem ska hjälpa Daniel Poohl och knyttet Leman då?
Citera
2011-08-10, 16:44
Medlem
killallthewhitepeoples avatar
Vad är det för roligt med det här PR tricket egentligen?
Dom delades ut GRATIS och när dom blev tvättade så tänkte nog ägarna bara ett enda stort -Jaha.
Och slängde skiten.
Thats it!

Hade jag fått en sån tröja hade jag på sin höjd skrattat åt att vänstern betalt för att jag gått omkring med ett nationellt tryck en kväll, och det kan man väl bara tacka dom för i såfall.
Citera
2011-08-10, 16:49
Medlem
En liknande tröja kanske man skall dela ut till våldtäktsoffer till invandrare som röstade på SD. Det skulle kunna stå "Jag röstade på SD" och efter tvätten: "Jag blev våldtagen av muslimska utomeuropeiska invandrare men det har inget med invandringspolitiken att göra-det hade lika gärna kunnat vara en kristen europè"
Citera
2011-08-10, 17:16
Medlem
ecvilles avatar
haha klockrent! men dom som gjorde detta ligger nog pyrt till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in