Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-14, 17:16
Medlem
Har tagit Ipren o tram de senaste dagarna jag varit sjuk. Men Ipren sänker feber vilket inte är bra, tram gör det lindrigare liksom så det borde gå o ta?
Citera
2020-11-14, 22:06
Medlem
maadsteezes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benz.97
Har tagit Ipren o tram de senaste dagarna jag varit sjuk. Men Ipren sänker feber vilket inte är bra, tram gör det lindrigare liksom så det borde gå o ta?

Fattar inte vad frågan är? Har du slut Ipren och vill ta tram för att sänka febern eller??

Det går skitbra att käka tram när man är sjuk iaf. Du kanske mår piss när dom går ut men det gör man ju oavsett om man e frisk eller sjuk, beror på hur länge du ätit dom.
Citera
2020-11-15, 13:39
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benz.97
Men tänker på hur det blir efter, ifall de blir värre av trammen.

Problemet med tram är att det räcker med att äta skiten en jävla dag så blir man helt jävla förstörd dagen/dagarna efter. Gäller inte för alla och det är inte 100% säkert att det blir så för dig, men tram har en tendens att verkligen förstöra en väldigt snabbt, man behöver inte ens äta skiten länge.
Citera
2020-11-15, 19:12
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Problemet med tram är att det räcker med att äta skiten en jävla dag så blir man helt jävla förstörd dagen/dagarna efter. Gäller inte för alla och det är inte 100% säkert att det blir så för dig, men tram har en tendens att verkligen förstöra en väldigt snabbt, man behöver inte ens äta skiten länge.

På vilket sätt menar du? Om jag har tagit en stor dos så brukar jag fortfarande vara trammad halva dagen efter.
Citera
2020-11-16, 00:49
Medlem
Torskade på ringa narkotika då polisen kom när jag rökte. Hade tagit 400mg tramadol 4 dagar innan vilket jag antar att de ser. Min fråga är, kan man hävda att man tagit något annat läkemedel som Altifex eller Allegra vilka är receptfria läkemedel som tydligen ska ge utslag på tramadol? De har inga bevis på att jag tagit något utom själva pisset.
Citera
2020-11-16, 08:21
Medlem
God morgon alla vänner på FB! Har fåt tag på Tramadol stada 200mg ( Gula ) i blisster!
Är det någon som har någon erfarenhet av? Dela gärna med er! Tog ni dom som man ska ( Svälja hela ) eller krossade ni?
Jag själv van vid opiater oxy osv, bör tilläggas

Hoppas alla får en underbar måndag

Med vänlig hälsning
Nibor
Senast redigerad av Nibor85 2020-11-16 kl. 08:23.
Citera
2020-11-16, 08:45
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balsameradleopard
Torskade på ringa narkotika då polisen kom när jag rökte. Hade tagit 400mg tramadol 4 dagar innan vilket jag antar att de ser. Min fråga är, kan man hävda att man tagit något annat läkemedel som Altifex eller Allegra vilka är receptfria läkemedel som tydligen ska ge utslag på tramadol? De har inga bevis på att jag tagit något utom själva pisset.
nja, då skulle dom behöva skicka det på analys, där dom skulle se att du har brukat tramadol.
om dom redan kom på dig med att röka på så förstår jag ej varför du ska ljuga om tramadolen, det är fortfarande bara ringa brott.
Citera
2020-11-16, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemon-skunk-420
nja, då skulle dom behöva skicka det på analys, där dom skulle se att du har brukat tramadol.
om dom redan kom på dig med att röka på så förstår jag ej varför du ska ljuga om tramadolen, det är fortfarande bara ringa brott.
Vad gör dom annars? Är det ej standard att polisen gör det? Anledningen varför jag inte vill att trammet ska synas är för körkortet, tänker att risken är mindre att de klipper kortet desto mindre droger man tagit
Citera
2020-11-16, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth

Det beror ju på hur mkt man tar.
Tram är inte febernedsättande men det är Ipren. Märkte att dagen efter Ipren var febern jobbigare
Citera
2020-11-16, 15:12
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daoenmedbaoen
Tagit 5 stycken Santeria 200 mg vita, mår riktigt bra. Rekommenderar dessa starkt.
Ok, rekommenderar även alla att vara försiktiga och inte gå över 400 mg gränsen om ni inte har tolerans - vilket jag gjorde här. Fick ett krampanfall ca 11h efter intag av den sista (5:e) tabletten, inte jättetrevligt med tanke på att min mor fick bevittna det och nästan ringde efter ambulans.
Citera
2020-11-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daoenmedbaoen
Ok, rekommenderar även alla att vara försiktiga och inte gå över 400 mg gränsen om ni inte har tolerans - vilket jag gjorde här. Fick ett krampanfall ca 11h efter intag av den sista (5:e) tabletten, inte jättetrevligt med tanke på att min mor fick bevittna det och nästan ringde efter ambulans.

Bara jag som tyckte de trammen var skit? Käkade 400 mg och mådde extremt dåligt, blev varm, yr, kunde inte ens stå och spydde som en gris under dagen och även ännu mer nästa dag. Har tidigare tagit över 2000mg utspritt över några timmar utan att må så pass dåligt.
Citera
2020-11-16, 16:03
Medlem
Dscims avatar
Grabbar, de bästa är de rosa, från Holland, 400 o du vet att du har en dunder kväll framför dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in