Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-09, 21:35
Bannlyst
Har tagit 500 mg idag runt 7, sen tog känner inte mycket ännu även fast det gått typ 3 timmar. bombade precis 150mg till, det är tramadol kapslar som det står T sen 02 på, gulgröna. varför? har ingen tolerans
Citera
2015-03-09, 22:36
Medlem
MrWalldemars avatar
jaha.. ok. jag noddar aldrig på tram så jag vet inte, men jag pratade om vad ett 2gram race gör med dina tarmar.
men om du inte vet det och inte fattade min referens så anser jag referensen tappad och det blev bara löjligt nu, med tanke på din kommentar om noddning som inte alls hade nåt med saken att göra.[/quote]

hur gjorde du för att få ut skiten då? stoppa du upp handen i röven och drog ut skiten?
Citera
2015-03-09, 23:09
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckImBack
Har tagit 500 mg idag runt 7, sen tog känner inte mycket ännu även fast det gått typ 3 timmar. bombade precis 150mg till, det är tramadol kapslar som det står T sen 02 på, gulgröna. varför? har ingen tolerans

Det kommer. Ha inte så brått. Efter 3 timmar bör det närma sig peak o får du ingen effekt så skulle jag inte ta mer ikväll.
Citera
2015-03-10, 02:51
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar

hur gjorde du för att få ut skiten då? stoppa du upp handen i röven och drog ut skiten?

Nåt åt det hållet ja.
Det var inte min stoltaste stund
Citera
2015-03-10, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Det kommer. Ha inte så brått. Efter 3 timmar bör det närma sig peak o får du ingen effekt så skulle jag inte ta mer ikväll.
sluade med att jag tog 1g tramadol, effekten var nästan obefentlig, var mest trött seg skitknark
Citera
2015-03-10, 10:17
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
sluade med att jag tog 1g tramadol, effekten var nästan obefentlig, var mest trött seg skitknark

Inte varit med om att en inte får effekt av tram vad jag kan minnas. Men ja det är en skit medicin så lägg den på hyllan då
Citera
2015-03-10, 13:31
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:

vänta några veckor och testa med 100mg, sen fyll på varannan timme med 100mg, tills du nått 6-700mg.

har du ingen opi-eufori vi detta laget så fungerar inte tram för dig.
(detta ovan gäller 50mg kapslarna)

är det depot
så tuggar du 200mg och fyller på varannan timme tills du även här nått ca 6-800mg tramadol.
får du ingen opi-eufori så är det bara att lägga ner helt.

testa Metadon. det påminner om OPI-euforin VISSA får på Tram. mig inkluderat.
Fast mycket starkare, renare, varar längre, och du kan inte styra ruset lika mkt.
Metadon sänker dig och du kan inte göra mycket annat än att ligga och njuta/halvnodda, medans du får liknande effekt av tramdol, men kan ofta bryta detta, genom att gå upp och resa på dig, dricka en redbull - så växlar ruset till en energisk och smått "manisk" eufori istället.

men tram är inte för alla, och det är inget man skall gå på mer än en vecka i stöten, max en gång i månaden.
Citera
2015-03-10, 13:49
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:

Tram är värdelöst, om inte det används för de milt serotonerga effekterna; jag upplever det som om att man blir mer pratglad samtidigt som man märker av i bakgrunden en dov antidepressiv effekt. Ett perfekt verktyg en riktigt kass dag på arbetet, med andra ord.
Citera
2015-03-10, 13:59
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spirituality
Tram är värdelöst, om inte det används för de milt serotonerga effekterna; jag upplever det som om att man blir mer pratglad samtidigt som man märker av i bakgrunden en dov antidepressiv effekt. Ett perfekt verktyg en riktigt kass dag på arbetet, med andra ord.

japp, jag använder det själv just nu som ett antideppresivt läkemedel.

det skrivs dessutom UT av LÄKARE som antideppresivt läkemedel. Minns dock inte i vilket land det var, tror Tyskland.

Dock har jag hamnat i lite för höga doser (ligger på 800mg/dag just nu) men ska gå ner igen till 400mg /dag, där känns det lagom.

sedan vara helt fri 2 dagar i veckan. (eller kanske typ 200mg de två dagarna)

det GÅR att hålla sig till dessa doser. det BEHÖVS ingen doshöjning om man sätter upp ett strikt schema. Speciellt som tram har kort halveringstid är det faktiskt inte alls omöjligt att använda det som medicin.

bara man är noga med att inte höja doserna för "att bli kickad" för chansen att du ens blir kickad när du redan går på det är obefintlig, och du höjer bara toleransen utan någon vinst.

så 400mg/dag, 5 dagar i veckan, som mest

så kan du festa till det nån gång i månaden med 1g eller så.
Citera
2015-03-10, 14:15
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
Nåt åt det hållet ja.
Det var inte min stoltaste stund

Citera
2015-03-10, 15:14
Medlem
D-izzys avatar
Hej där ute i vårsolen!

Är inte 40 kr/st för en 225mg kapsel lite mycket för gatupris?
Har möjlighet att köpa för samma styrka för 27 kr/st annars med men då måste jag köpa 100st.

Vad kostar tram där ni bor?
Citera
2015-03-10, 15:54
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
japp, jag använder det själv just nu som ett antideppresivt läkemedel.

det skrivs dessutom UT av LÄKARE som antideppresivt läkemedel. Minns dock inte i vilket land det var, tror Tyskland.

Dock har jag hamnat i lite för höga doser (ligger på 800mg/dag just nu) men ska gå ner igen till 400mg /dag, där känns det lagom.

sedan vara helt fri 2 dagar i veckan. (eller kanske typ 200mg de två dagarna)

det GÅR att hålla sig till dessa doser. det BEHÖVS ingen doshöjning om man sätter upp ett strikt schema. Speciellt som tram har kort halveringstid är det faktiskt inte alls omöjligt att använda det som medicin.

bara man är noga med att inte höja doserna för "att bli kickad" för chansen att du ens blir kickad när du redan går på det är obefintlig, och du höjer bara toleransen utan någon vinst.

så 400mg/dag, 5 dagar i veckan, som mest

så kan du festa till det nån gång i månaden med 1g eller så.

Enligt mig är detta alldeles för ofta, men samtidigt är jag inte deprimerad utan använder det enbart som ett verktyg till dagar då jag känner att det mesta går emot mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in