Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-13, 14:09
Medlem
Har tagit 400 mg Tramadol för cirka 2 timmar sedan, har använt det innan så jag vet hur det brukar kännas. Fick det vanliga ruset i början men nu helt plötsligt så började jag svettas som fan helt utan anledning. Vad beror detta på, bör jag vara orolig? Illamående kommer och går också.
Citera
2014-10-13, 14:16
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Har tagit 400 mg Tramadol för cirka 2 timmar sedan, har använt det innan så jag vet hur det brukar kännas. Fick det vanliga ruset i början men nu helt plötsligt så började jag svettas som fan helt utan anledning. Vad beror detta på, bör jag vara orolig? Illamående kommer och går också.

Inget att oroa sig för. Vanliga biverkningar som vissa får
Citera
2014-10-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Inget att oroa sig för. Vanliga biverkningar som vissa får
Det försvann nu så det höll inte i så länge men det var sjukt obehagligt. Jag svettades som fan samtidigt som jag kände mig frusen. Och det kom helt plötsligt utan minsta förvarning. Aldrig hänt tidigare när jag tagit Tramadol.
Citera
2014-10-13, 22:54
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Det försvann nu så det höll inte i så länge men det var sjukt obehagligt. Jag svettades som fan samtidigt som jag kände mig frusen. Och det kom helt plötsligt utan minsta förvarning. Aldrig hänt tidigare när jag tagit Tramadol.
Det kan lät bli så ibland.
Citera
2014-10-14, 09:55
Medlem
who-s avatar
Citat:

Brukar bli så för mig med. Det är lugnt så ingen fara.
Citera
2014-10-14, 21:33
Medlem
Hur är det med utländska tramadol? t.ex Thailändska ? är dem ''farligare'' ? eller är det samma skit i princip
Citera
2014-10-14, 22:03
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralXx
Hur är det med utländska tramadol? t.ex Thailändska ? är dem ''farligare'' ? eller är det samma skit i princip
Varför skulle de vara farligare? Så länge du har ett märke som endast innehåller tramadolhydroklorid så är det samma sak som de Svenska.
Vissa utlänska märken har med paracetamol/annat verksam substans i men då framgår det.
Citera
2014-10-15, 11:35
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralXx
Det är samma skit men själv upplever jag dom som ojämna ibland.
Citera
2014-10-18, 01:53
Medlem
Resanhems avatar
850mg tram plus 6mg iktrovil, lugnt? Lite tolerans finns.
Citera
2014-10-18, 02:34
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
850mg tram plus 6mg iktrovil, lugnt? Lite tolerans finns.
Låter som en perfekt dos i mina öron, utan tolerans. 100% individuellt dock så går inte att säga om det är lugnt för dig.
Citera
2014-10-18, 02:40
Medlem
darkreapers avatar
Hej! Har spice avtändning....avtändningen från helvetet...helt förstörd i psyket, har overklighetskänslor osv....nu har jag tagit 5 st 50 mg tiparol och jag vart spänd i musklerna i bröstet upp till käken och armarna lite grann...skakade/darrade som fan i hela kroppen fast fick inge kramp som verkar vara vanligt på tiparol. Är det vanligt på bara trammisar och tiparol eller opiater som oxy också? Och hur går det att blanda tiparolen med hasch? Tänker mest på avtändningen därför vågade jag inte röka hasch. Och nu varje gång jag håller på att somna vaknar jag och mina händer är varma och har typ inget känsel i händerna nästan....och sen så kommer det tillbaka igen efter jag har rört på händerna lite...MVH hoppas på snabba svar nu :/
Senast redigerad av darkreaper 2014-10-18 kl. 02:50.
Citera
2014-10-18, 03:18
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkreaper
Hej! Har spice avtändning....avtändningen från helvetet...helt förstörd i psyket, har overklighetskänslor osv....nu har jag tagit 5 st 50 mg tiparol och jag vart spänd i musklerna i bröstet upp till käken och armarna lite grann...skakade/darrade som fan i hela kroppen fast fick inge kramp som verkar vara vanligt på tiparol. Är det vanligt på bara trammisar och tiparol eller opiater som oxy också? Och hur går det att blanda tiparolen med hasch? Tänker mest på avtändningen därför vågade jag inte röka hasch. Och nu varje gång jag håller på att somna vaknar jag och mina händer är varma och har typ inget känsel i händerna nästan....och sen så kommer det tillbaka igen efter jag har rört på händerna lite...MVH hoppas på snabba svar nu :/
Tramadol och röka är en riktigt fin kombination enligt mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in