Citat:
Ursprungligen postat av
Etizopapaya
Sömnproblem svettningar och ont i knäna/smalbenen brukar jag få. Samt lättare förskylningssymtom.
Detta efter någon vecka på 150mg/dygn. Vill inte veta hur jävligt det skulle bli om man gick på riktiga missbrukardoser.
Måste du blanda så börja försiktigt med 1 öl några timmar efter tramadolintag.
Att dricka några öl på afterglowen kan vara riktigt fint, men det är några folköl max som gäller, iaf för mig.
Det är ingen fara, jag har druckit mig stupfull ett otaliga gånger med 1-2 G tram i kroppen.. Tram är ju inte riktigt som andra opioder och opiater iochmed att den är serotenerng också fel stavat men whatever, man blir ju tvärtom mer speedad av högre doser i mitt tycke...
menmen ta det försökigt iaf! Konstigt det här med tramadol. Upplevde ju tramadolens jungfrutid när man kunde beställa hem hekton för ett par hundra utan att tulllen tog det osv..
Fick dock en gång ett ep anfall på 32 st 50 mg tram.. Efter det kan jag aldrig känna mig riktigt moffad på tram som mina polare blir om de kastar i sig 500 mg och noddar som fan medans jag tycker snusen o ciggen är lite godare på 1 G lixom.. Funderar på ifall EP anfall har sönder ngt i hjärnan...