Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-30, 17:42
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Finns på apoteket för under hundringen.

http://imageshack.us/photo/my-images/17/img2387e.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/405/img2388ik.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/202/img2390i.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/841/img2391h.jpg/
Fina bilder det där! Har du tablettdelaren också och hur bra tycker du att den fungerar?
Citera
2013-03-30, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Fina bilder det där! Har du tablettdelaren också och hur bra tycker du att den fungerar?

Tablettdelaren funkar jättebra för mig iaf. En stabil hållare att lägga tabben i sen trycker man bara ner locket så delas den med ett vasst blad och sen har den ett litet förvaringsfack. Omöjligt att skada sig på den också vilket kan vara bra om man är rätt flummad någon gång.
Citera
2013-03-30, 17:48
Medlem
Zebradotss avatar
Hejsan! Tog ca 775-800mg tramadol förra helgen. Upplevde aldrig någon större effekt (beror nog på att jag åt precis innan för jag ej ätit på ca 2 dygn, dumt av mig). Det vart depotabl jag hade, 100mg. Har planer på att mysa lite idag så min fråga är, räcker 850-900 mg? Är inte så erfaren när det gäller doser över 600-700mg.

Glad påsk!
Citera
2013-03-30, 17:58
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebradots
Hejsan! Tog ca 775-800mg tramadol förra helgen. Upplevde aldrig någon större effekt (beror nog på att jag åt precis innan för jag ej ätit på ca 2 dygn, dumt av mig). Det vart depotabl jag hade, 100mg. Har planer på att mysa lite idag så min fråga är, räcker 850-900 mg? Är inte så erfaren när det gäller doser över 600-700mg.

Glad påsk!
de där är skithöga doser, när jag va ny räckte 250-300mg. Akta dig för kramp! Tuggade/krossade du depåtabletterna då? Annars va de darför du inte fick rus
Citera
2013-03-30, 18:07
Medlem
Zebradotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
de där är skithöga doser, när jag va ny räckte 250-300mg. Akta dig för kramp! Tuggade/krossade du depåtabletterna då? Annars va de darför du inte fick rus

Är inte så "ny" med trams, dock inget jag gör dagligen. Ja självklart, tuggar varje tablett några gånger innan jag sväljer.
Citera
2013-03-30, 18:37
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
Tablettdelaren funkar jättebra för mig iaf. En stabil hållare att lägga tabben i sen trycker man bara ner locket så delas den med ett vasst blad och sen har den ett litet förvaringsfack. Omöjligt att skada sig på den också vilket kan vara bra om man är rätt flummad någon gång.
Okej tack för hjälpen. Perfekt om det saknas brytskåra.
Citera
2013-03-30, 19:30
Medlem
Citat:
Är inte så "ny" med trams, dock inget jag gör dagligen. Ja självklart, tuggar varje tablett några gånger innan jag sväljer.

Ät inte på ett bra tag innan, ta dem innan dagens första mål för överlägset bästa effekt. krossa dem fint och lägg allt i en bit papper som du sväljer med vatten så ska du nog må fint ska du se =) Mkt bättre än att tugga enligt mig. Bättre effekt och smakar inte skit heller.
Citera
2013-03-30, 19:50
Medlem
Zebradotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
Ät inte på ett bra tag innan, ta dem innan dagens första mål för överlägset bästa effekt. krossa dem fint och lägg allt i en bit papper som du sväljer med vatten så ska du nog må fint ska du se =) Mkt bättre än att tugga enligt mig. Bättre effekt och smakar inte skit heller.

Har hållt mig borta från mat sen kl 16, så borde nog bli bra då jag planerar att ta dom vid 21! Bomba är inte riktigt min grej, föredrar att ta allt "den vanliga vägen"! Får smaka lite skit, helt klart värt det.
Citera
2013-03-31, 18:12
Medlem
Citat:
Har hållt mig borta från mat sen kl 16, så borde nog bli bra då jag planerar att ta dom vid 21! Bomba är inte riktigt min grej, föredrar att ta allt "den vanliga vägen"! Får smaka lite skit, helt klart värt det.

Vadå den vanliga vägen det är väl enklare att svälja lite papper med vatten än att tugga först och sen svälja en massa pulver? Förstår mig inte på folk
Citera
2013-04-01, 01:57
Medlem
lah-mis avatar
Hej experter! Ursäkta om detta är dumma frågor, har läst igenom mycket av tråden men vill vara säker. Jag har i alla fall kommit över en del Tradolan och blev lite nyfiken på att prova dem. Har aldrig använt något utöver alkohol innan.

Jag är 160 och väger ca 50 kg. Kan jag få en bra effekt på 50 mg? Jag hade sömnmedicin, (Imovane) utskrivet för några år sedan och behövde ganska mycket för att det skulle fungera, om det är relevant.

Det är inte depot, ska jag bara svälja dem som de är eller är det bättre att krossa?

Tror ni att jag kommer vara uppenbart påverkad om jag skulle få spontanbesök/telefonen ringer?

Jag har en något högre puls än normalt. Kan det bli farligt?

Tack på förhand för överseende med noob-frågor haha.
Citera
2013-04-01, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lah-mi
Hej experter! Ursäkta om detta är dumma frågor, har läst igenom mycket av tråden men vill vara säker. Jag har i alla fall kommit över en del Tradolan och blev lite nyfiken på att prova dem. Har aldrig använt något utöver alkohol innan.

Jag är 160 och väger ca 50 kg. Kan jag få en bra effekt på 50 mg? Jag hade sömnmedicin, (Imovane) utskrivet för några år sedan och behövde ganska mycket för att det skulle fungera, om det är relevant.

Det är inte depot, ska jag bara svälja dem som de är eller är det bättre att krossa?

Tror ni att jag kommer vara uppenbart påverkad om jag skulle få spontanbesök/telefonen ringer?

Jag har en något högre puls än normalt. Kan det bli farligt?

Tack på förhand för överseende med noob-frågor haha.

Nej sådär lite har jag tyvärr aldrig hört om någon som får effekt. Du är ju i det minsta laget så du kan ju ta en på morgonen när du vaknar innan du äter så kaaanske du blir på lite bättre humör men någon särskild effekt lär du inte få. Försök att få tag i 3-4 sådana så har du en bra nybörjardos för dig.
Citera
2013-04-01, 04:37
Medlem
Hej,

Om jag nu skulle testa Tradolan, hur många mg ska jag ta första gången? Har aldrig testat några tabletter innan.
Tänkte testa det i samband med sex, vad blir effekten? Hur långt innan sexet bör jag ta det?

Väldigt nyfiken.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in