Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-24, 17:03
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racedog
vad boostar tramadol 350mg x 3 ? mot smärta inget flum

Paracetamol som Mandic! föreslog.
Citera
2013-01-24, 18:04
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Paracetamol som Mandic! föreslog.
Det var ju nödvändigt inlägg, precis som detta. Pajas.
Citera
2013-01-24, 18:34
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
Det var ju nödvändigt inlägg, precis som detta. Pajas.
Om han/hon ser att det är fler personer en än 1 som föreslår det så är det ju mer trovärdigt att det fungerar! Jävla Pajas!
Citera
2013-01-24, 19:26
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Om han/hon ser att det är fler personer en än 1 som föreslår det så är det ju mer trovärdigt att det fungerar! Jävla Pajas!
Finns ju redan tusentals som frågat samma sak och fått samma svar. Om personen i fråga bara hade sökt lite hade vi till och med sluppit detta. Men varför skulle nån ljuga om att ta Paracetamol är frågan jag frågar dig nu din retarderade sate?
Citera
2013-01-24, 19:54
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qlek
Finns ju redan tusentals som frågat samma sak och fått samma svar. Om personen i fråga bara hade sökt lite hade vi till och med sluppit detta. Men varför skulle nån ljuga om att ta Paracetamol är frågan jag frågar dig nu din retarderade sate?

Ja de hade vi nog gjort! eller så kunde du ha struntat i att skriva överhuvudtaget!
Helt onödig fråga så den kan du sitta och fundera på. Slut skrivit om det här för min del
Citera
2013-01-24, 21:56
Medlem
Någon som vet hur pass "farligt" bindningsmedel i trammen är? sitter o pangar i mig 50mg's kapslar från Stada.. händer inte särskilt mycket men i brist på annat
Citera
2013-01-24, 22:16
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Någon som vet hur pass "farligt" bindningsmedel i trammen är? sitter o pangar i mig 50mg's kapslar från Stada.. händer inte särskilt mycket men i brist på annat
Har läst att det ska vara väldigt onyttigt och farligt att skjuta tramadol.
Ingen erfarenhet av det själv.
Citera
2013-01-24, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Har läst att det ska vara väldigt onyttigt och farligt att skjuta tramadol.
Ingen erfarenhet av det själv.

Farligt vet jag, det skall öka kramprisken VÄLDIGT mycket och jag har visserligen epilepsi så det är rätt korkat..

Har googlat runt lite och på bluelight finns det en del rapporter om just detta, dock är det inte så mycket att hänga i granen förutom att jag blir smärtlindrad fortare, men då krävs det att jag har käkat runt 600-700mg oralt först.
Tar ju som sagt ett tag innan det fäster på

Sen tycker jag det är helt sjukt och rubbat att min läkare skriver ut 300st tramadol piller till mig i månaden i olika styrkor när han vet att jag har epilepsi, förut fick jag visserligen stess till men det tog han sedan bort då han tycker det är alldels för beroendeframkallande.
Han vet om min bakgrund med missbruk, men ser väl lite mellan fingrarna vi har en väldigt GOD kontakt vilket är riktigt skönt, Har nu dock fått order från min EP-läkare att ta kontakt med min läkare som har hand om axel och rygg som är helt pajj att få byta.
Så ska försöka få tillbaka min oxycontin/oxynorm, Såvida jag inte kommer in på programmet nudå, Alt metadon via Smärtklinik, men det är väl knappast troligt, har dock fått remiss så man kan väl hålla tummarna
Citera
2013-01-25, 02:41
Bannlyst
Skriver läkarna ut Tiparol nu mera ? Tämligen sällan nu i flera flera år man sätt/hört om det nämligen så undrar om det är slut tillverkat eller det kanske är för någon med speciell verkskada ?
Citera
2013-01-25, 09:58
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trancedreamer
Skriver läkarna ut Tiparol nu mera ? Tämligen sällan nu i flera flera år man sätt/hört om det nämligen så undrar om det är slut tillverkat eller det kanske är för någon med speciell verkskada ?

Var inte så länge sedan jag hade ett par kartor med Tiparol.
Citera
2013-01-26, 11:02
Medlem
mindwalkers avatar
drack säkert 14stark igår och under dagen tog jag 2,5 ritt(20 mg) tog sista hlvan vid ca 02 tiden, är det lugnt att ta en/några 150mg långtids trad? tänker på kramp risken via rittan!
somnade runt 04

mvh MW *skriver via mobilen*
Citera
2013-01-26, 19:17
Medlem
Oj nu är det så här....
Som att jag är hypokondriker...
Tog tre öl tidigare idag och så tog ja en 25mg tramadol nu för värk i ryggen...
Glömde bort att ja druckit öl för ville bli av med värken...

Är det nån fara..?
KOmmer det komma en helikopter och hämta mig..:P

Ska dock inte dricka mer....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in