Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-04, 23:34
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livrem
A vi kom på det. trevligare och gå och snacka ... A får prova sen då hon lär väl bli rätt nöjd hehe
Exakt! japp japp knulla lungt och ha en fanatiskt kväll fylld av noddar
Citera
2012-02-04, 23:57
Medlem
Livrems avatar
jepp nu ska vi dra ut och gå... tänkt bara fråga en sista sak, nu har jag tagit 200mg, och känner mig rätt så skön men kan jag ta 100mg till eller kommer det bli för mycket då(hon undrar samma sak)
Citera
2012-02-05, 00:00
Medlem
qleks avatar
Citat:
jepp nu ska vi dra ut och gå... tänkt bara fråga en sista sak, nu har jag tagit 200mg, och känner mig rätt så skön men kan jag ta 100mg till eller kommer det bli för mycket då(hon undrar samma sak)
Absolut ingen fara. Max dos innom sjukvård är 400mg per dygn. Första gången jag tog så körde jag på 300 direkt Kör på!
Citera
2012-02-05, 00:05
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Säg så här, varför ta 100 till?
Lär dig att vara nöjd, det räcker att vara lagomt skön, det är en ond cirkel att hela tiden häva i sig mer o mer och aldrig bli nöjd.
Citera
2012-02-05, 00:07
Medlem
qleks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Säg så här, varför ta 100 till?
Lär dig att vara nöjd, det räcker att vara lagomt skön, det är en ond cirkel att hela tiden häva i sig mer o mer och aldrig bli nöjd.
Det är faktiskt jävligt sant.
Citera
2012-02-05, 01:18
Medlem
thestalkerdudes avatar
Goddagnes. Hittade här hemma lite tramadol på 50 mg som verkar ha gått ut i december 2010. har hört från olika håll att det ska gå fortfarande att äta dom utan att man ska bli sjuk av de.

Riskfritt att proppa i sig lite piller eller ska jag slänga skitet?

//Thestalkerdude
Citera
2012-02-05, 02:19
Medlem
Livrems avatar
update... vi tog inge mer för det drog på som fan efter några cigg ... nu ska vi städa, vi känner att det skulle vara roligt nu
Citera
2012-02-05, 03:10
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thestalkerdude
Goddagnes. Hittade här hemma lite tramadol på 50 mg som verkar ha gått ut i december 2010. har hört från olika håll att det ska gå fortfarande att äta dom utan att man ska bli sjuk av de.

Riskfritt att proppa i sig lite piller eller ska jag slänga skitet?

//Thestalkerdude

Det är inga problem, bara tuta o köra
Citera
2012-02-05, 03:22
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Det är inga problem, bara tuta o köra

Hmmm. Okej men är fortfarande lite osäker. Måste kolla upp detta mera innan jag proppar i mig pillerna. Hellre vara för försiktig än att vara en slarvpelle

Ni som är kunniga kan ju allti säga om det är riskfritt eller kan vara farligt

//Thestalkerdude
Citera
2012-02-05, 03:37
Medlem
Livrems avatar
Citat:
Hmmm. Okej men är fortfarande lite osäker. Måste kolla upp detta mera innan jag proppar i mig pillerna. Hellre vara för försiktig än att vara en slarvpelle

Ni som är kunniga kan ju allti säga om det är riskfritt eller kan vara farligt

//Thestalkerdude

Ska du börja köra så sent? du vet att man typ inte kan somna under ruset, eller det kanske bara är vi?
Citera
2012-02-05, 03:39
Medlem
thestalkerdudes avatar
Citat:
Ska du börja köra så sent? du vet att man typ inte kan somna under ruset, eller det kanske bara är vi?

nej då, Ska väl äta de nåndag. har ju aldrig tagit tram så ska göra de med några polare som har efarenhet av såna saker. Så dom kan ''leda'' en under ruset

man ska vara försiktig när man petar i sig nya saker annars kan de gå illa

Dessutom kommer jag knappast kunna sova nu. Vaknade ju vid 20 tiden i dag ju

//Thestalkerdude
Citera
2012-02-05, 03:53
Medlem
Livrems avatar
Citat:
nej då, Ska väl äta de nåndag. har ju aldrig tagit tram så ska göra de med några polare som har efarenhet av såna saker. Så dom kan ''leda'' en under ruset

man ska vara försiktig när man petar i sig nya saker annars kan de gå illa

Dessutom kommer jag knappast kunna sova nu. Vaknade ju vid 20 tiden i dag ju

//Thestalkerdude

Det är ju bara att tagga i sig 50mg och sen ser du hur det går, man mår som en gud ... andra gången för mig och tjejen idag, och vi mår mycket fint, har snart städat hela lgh toa å allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in