Citat:
Om jag får skryta lite så har jag 13 tatueringar på varierande ställen (om jag räknar med de som är övertatuerade, och nej, jag har varken tribaler eller nån tramp stamp, bara snygga tatueringar
Ursprungligen postat av Charmaine
Kan bara instämma. Inte ifråga om Bajentatuering men att man bör kunna uthärda det lilla obehaget att tatuera sig.
Men de flesta karlar är ju dåliga på att ta smärta... Det är allt tur att det är vi kvinnor som föder barnen, annars hade människosläktet varit utdött sedan länge...
Men de flesta karlar är ju dåliga på att ta smärta... Det är allt tur att det är vi kvinnor som föder barnen, annars hade människosläktet varit utdött sedan länge...

) och jag har aldrig tagit smärtstillande - tycker nästan det är skönt med smärtan faktiskt. Har även piercat mig ett antal gånger utan problem (bortsett från när jag tog en i ögonbrynet och piercaren kom åt en nerv, jävlar vad ont det gjorde, var dessutom min första piercing så efter det har alla piercings varit en piece of cake
) Numera har jag dock plockat ut alla piercings utom i näsvingen och naveln. Börjar känna mig för gammal för att gå med skrot i halva ansiktet
.Men för övrigt så kan jag inte tänka mig att smärtstillande medicin hjälper särskilt bra mot tatueringssmärta (fast jag kan ju ha fel). Den smärtan är ju utvärtes medan smärtstillande mediciner i första hand ges mot invärtes smärta (mot utvärtes i extrema fall, som brännskador möjligen, men tvivlar som sagt på att det hjälper mot tatueringssmärtor).
Mvh
/marilyn
Mvh
/marilyn