Citat:
Ursprungligen postat av imkindofabigdeal
Jag tar ju Tramadolen enbart för smärtlindring, då borde väl 100mg i kombination med vanliga smärtstillande räcka?
De jag känner som fått tramadol i smärtlindring har 100mg varit för lite, det är när du kommer upp i ~200mg det börjar hända saker.
Citat:
Ursprungligen postat av Undrin
Kan man klara av skol föreläsningar på detta? Eller åker all info in och ut sedan?
Ja, om du inte tar för mycket för då lär du inte kunna hålla dig vaken
Om du inte tagit det innan skulle jag rekomendera 100-200mg beroende på vikt/längd. Dosen anpassade jag för att bli lite mer glad och alert på föreläsningen. En bra förstados om man bara vill punda och må bra är 200-300mgÄr det tabletter på 100mg och högre ska du krossa dom och bomba dom tex. (linda in pulvret i toapapper och svälja) eller blanda pulvret i dricka = smakar skit...
Citat:
Ursprungligen postat av kStreet
Hur farlig är Tramadol? Har aldrig rört det, kan man dö om man stoppar i sig en karta på en kväll?
hur mycket ska jag ta om jag ska prova första gången?
hur mycket ska jag ta om jag ska prova första gången?
En bra förstados om man bara vill punda och må bra är 200-300mg sen kan du jobba dig uppåt om du inte tycker det räcker, tex 100mg intervaller med 1-2 timmar emellan. Tänk på att det tar någon timme innan tramadolen slår helt.
Är det tabletter på 100mg och högre ska du krossa dom och bomba dom tex. (linda in pulvret i toapapper och svälja) eller blanda pulvret i dricka = smakar skit...
Citat:
Ursprungligen postat av musz
Hur mycket kan man ta för 100st nobligan retard 100mg depottabletter?
1000-2000kr beroende på vart i landet du befinner dig, troligast lägst i Skåne, dyrast i norr.