Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-15, 14:57
Medlem
KennethBergwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Har fått tag i en karta Tramadol. Som ganska färsking, aldrig testat opiater innan utan bara tagit tjack och cb, hur stor bör dosen vara? 50mg kapslar, läste 100mg i första posten, men det lät lite väl mkt; har tagit en alvedon för 30min sen ; bör jag vänta innan jag knaprar i mig Tramadolen?

Så nervös behöver du inte vara, börja med 100 eller 150 mg. För en del räcker detta gott och väl, andra behöver högre doser, och somliga är "immuna" mot Tramadol. Bara att testa. Du vet att det funkar när du sitter och mår som en prins och är full av energi och optimism. Alvedon gör varken till eller från.
Citera
2011-07-15, 15:01
Medlem
limpwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethBergwall
Så nervös behöver du inte vara, börja med 100 eller 150 mg. För en del räcker detta gott och väl, andra behöver högre doser, och somliga är "immuna" mot Tramadol. Bara att testa. Du vet att det funkar när du sitter och mår som en prins och är full av energi och optimism. Alvedon gör varken till eller från.

Tack för snabbt svar! Slängde i mig 150mg precis, det enda man är lite orolig är väl över den ökända "krampen".
Citera
2011-07-15, 15:03
Medlem
Smajos avatar
Citat:
Tack för snabbt svar! Slängde i mig 150mg precis, det enda man är lite orolig är väl över den ökända "krampen".

Tog själv en dos på 100mg och en timme senare 100mg till, och jag blev lite illamående. Antar att jag är en av de immuna" Hoppas det går bättre för dig!
Citera
2011-07-15, 16:14
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:

Har knaprat tram till och från ett bra tag nu och har aldrig fått kramp, tror inte det är någon fara så länge du inte börjar dra iväg i dosering. Någon som har krampat kan säkert fylla på med egna synpunkter.
Citera
2011-07-15, 16:52
Bannlyst
Har krampat en gång, blev en fin sjukhusvistelse. Då hade jag dock varit uppe hela natten och kanske smällt i mig 1000-1500mg och kört på en hel del i några dagar.. Ta det lugnt ifall du går på höga doser.. Gå inte ut och spring med 1g tram i kroppen direkt.
Citera
2011-07-15, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Har knaprat tram till och från ett bra tag nu och har aldrig fått kramp, tror inte det är någon fara så länge du inte börjar dra iväg i dosering. Någon som har krampat kan säkert fylla på med egna synpunkter.

I vilka doser har du knaprat? Håller med, ifall det inte drar iväg så är risken för kramp låg, förutsatt att du inte blandat det med något annat.
Citera
2011-07-15, 17:21
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
I vilka doser har du knaprat? Håller med, ifall det inte drar iväg så är risken för kramp låg, förutsatt att du inte blandat det med något annat.

Precis, min tanke också. Håll igen på mängden så är risken liten. Jag ligger bara på 4-600mg / dag själv.
Citera
2011-07-15, 17:36
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Tramadol, lite bra kratom och 3mg alprazolam. Tänkte köra testkanin och det börjar kännas rätt bra!

Ligger och myser i soffan och noddar lite smått ibland. Nu bkur det en talrik musli med ett par gram kratom till i

Måste säga att tramadolen ock kratomet bildade ett väldigt bra helhetsrus(ord?).
Citera
2011-07-15, 18:28
Medlem
limpwalds avatar
Är somsagt nybörjade med tram. Det slår riktigt fint, men jag tänker nu; om jag vill fortsätta med ruset, hur bör jag dosera för jag vill verkligen inte få någon överdosering på mig, men jag vill hålla igång när ruset börjar lägga sig. Jag har tryckt i mig 150mg och mår som en prins just nu, riktigt fint har det slagit. (Kliandet håller på tar kol på mig XD ), men ah, om någon har någon ide så skriv gärna. (Har absolut ingen tolerans, första gången jag tar).
Citera
2011-07-15, 18:50
Bannlyst
Någon som vet om det är lungt att ta tram idag om jag tog oxy igår?

vet inte om oxy är serotoninutlösande?
Citera
2011-07-15, 18:53
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Är somsagt nybörjade med tram. Det slår riktigt fint, men jag tänker nu; om jag vill fortsätta med ruset, hur bör jag dosera för jag vill verkligen inte få någon överdosering på mig, men jag vill hålla igång när ruset börjar lägga sig. Jag har tryckt i mig 150mg och mår som en prins just nu, riktigt fint har det slagit. (Kliandet håller på tar kol på mig XD ), men ah, om någon har någon ide så skriv gärna. (Har absolut ingen tolerans, första gången jag tar).

Du kan prova 50mg till. Första gångerna kunde jag nodda på 250mg.
Citera
2011-07-15, 18:53
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsJustDRUGS
Någon som vet om det är lungt att ta tram idag om jag tog oxy igår?

vet inte om oxy är serotoninutlösande?

Jajjamen det ska inte vara någon fara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in