Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-11-13, 03:38
Bannlyst
kan ni inte sluta med att låsa alla roliga trådar.. jag tycker fan att fjortis trådar och anndra icke seriösa trådar är dom som är och brukar bli roligast att läsa?
allt behöver inte vara så jävla seriöst och allvarligt hela tiden, det är det ju IRL så det räcker, så låt iaf dom "tramsiga" trådarna få vara kvar lite extra så man får se vart dom leder.. finns det intesse så blir tråden kvar finns det inte försvinner den endå..

nån som håller med?

*lås inte denna nu*

Edit: btw.. inför OT
Citera
2004-11-13, 03:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneo
kan ni inte sluta med att låsa alla roliga trådar.. jag tycker fan att fjortis trådar och anndra icke seriösa trådar är dom som är och brukar bli roligast att läsa?
allt behöver inte vara så jävla seriöst och allvarligt hela tiden, det är det ju IRL så det räcker, så låt iaf dom "tramsiga" trådarna få vara kvar lite extra så man får se vart dom leder.. finns det intesse så blir tråden kvar finns det inte försvinner den endå..

nån som håller med?

*lås inte denna nu*
www.lunarstorm.se
www.vildawebben.se
www.hanglamedenfjortis.se
www.gratissyskon.se
Citera
2004-11-13, 03:44
Medlem
T.R.I.C.s avatar
saknar också OT, det är helt poänglöst med de där evighetstrådarna. I OT var det åtminstone ett ämne man höll sig kring, evighetstrådarna fylls bara med värdelösa oneliners som oftast helt saknar sammanhang till övriga osammanhängande inlägg. Dessutom dog OT trådarna ut hyffsat snabbt så man slapp bläddra igenom 400 jävla sidor av nonsens, det räcker med ett par,tre,fyra stycken, mer orkar man ändå inte bläddra igenom.
Citera
2004-11-13, 03:49
Medlem
Namblas avatar
Måste Flashback nödvändigtvis vara roligt? Jag föredrar snarare att det är informativt.
www.funplanet.se är väl en rolig sida? Besök den istället.
Citera
2004-11-13, 03:54
Medlem
T.R.I.C.s avatar
och hur försvarar du evighetstrådarna med det argumentet?
Citera
2004-11-13, 03:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nambla
Måste Flashback nödvändigtvis vara roligt? Jag föredrar snarare att det är informativt.
tycker det kan vara båda delarna (seriöst eller roligt beroende på humör)
Inför man OT behöver man ju inte sitta å skriva massa skit inlägg på psykiatri tex.. behöver man väll inte endå(säger du då) men joo för att inte fan har man lust att bli medlem i femtioelva olika forum för att man är på olika humör...
Citera
2004-11-13, 05:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneo
tycker det kan vara båda delarna (seriöst eller roligt beroende på humör)
Inför man OT behöver man ju inte sitta å skriva massa skit inlägg på psykiatri tex.. behöver man väll inte endå(säger du då) men joo för att inte fan har man lust att bli medlem i femtioelva olika forum för att man är på olika humör...

Citera
2004-11-13, 07:25
Bannlyst
Citat:

vill du ha information kan du gå till kungliga biblioteket, eller läsa på susning.nu ... flashback är ett forum för konverationer mellan människor, ingen databas
Citera
2004-11-13, 10:33
Medlem
avdagatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
vill du ha information kan du gå till kungliga biblioteket, eller läsa på susning.nu ... flashback är ett forum för konverationer mellan människor, ingen databas
Det är ett forum för diskussioner - vettiga sådana - vilket i sin tur bidrar till att det blir en informationsdatabas. Information ter sig i fler skepnader är ren kunskap.
Citera
2004-11-13, 13:33
Medlem
Namblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez

Kan inte konversationer mellan människor vara informativa?
Citera
2004-11-13, 16:32
Bannlyst
Citat:
Kan inte konversationer mellan människor vara informativa?
Kan inte konversationer mellan människor bara vara........ konversationer, seriösa eller inte skit samma..
Sen håller jag med T.R.I.C om Evighets trådarna.. blir ju bara jobbigt...
Citera
2004-11-13, 18:09
Medlem
avdagatas avatar
Som sagt, registrera dig på lunarstorm eller aftonbladet. Här försöker vi vara seriösa.

Du gör skäl för din signatur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in