Citat:
Ursprungligen postat av villepilles
Vad tror ni muslimer själva att detta beror på? Flera av er muslimer är dessutom kaukasoider från Europa vilket inte asiaterna är på långa vägar. Ändå är många vänligt inställda mot dessa asiatiska invandrare och har inget ont att säga nsäta om dessa.
Bara titta på omröstningen här på FB om vilken invandrargrupper som uppfattas som problematiska.
Vad tror ni detta beror på kära muslimer? Kom nu inte bara med 9/11 för problemet sträcker sig långt innan dess.
Jag är inte muslim men jag tror snarare det är deras kultur. Kulturen innehåller Islam, och dom vill sprida det antar jag. Att skylla på just muslimer är fel för att dom kan lika gärna tänka normalt.
Jag tänker inte stå på någons sida för att det finns lika många idioter vart man än tittar, men jag måste erkänna att jag hatar extrema muslimer som den där jävla babianen som har hela sin släkt fyllda med Islamister. Synd att sådana kan få makt.
Sen tja, det är snarare bara denna vitmaktinfekterade forumsdel som måste trolla sönder invandrarna på FB.