2011-08-02, 11:19
Bannlyst
Vad tror ni muslimer själva att detta beror på? Flera av er muslimer är dessutom kaukasoider från Europa vilket inte asiaterna är på långa vägar. Ändå är många vänligt inställda mot dessa asiatiska invandrare och har inget ont att säga nsäta om dessa.

Bara titta på omröstningen här på FB om vilken invandrargrupper som uppfattas som problematiska.

Vad tror ni detta beror på kära muslimer? Kom nu inte bara med 9/11 för problemet sträcker sig långt innan dess.
Citera
2011-08-02, 11:41
Medlem
-Pace-s avatar
mitt problem med muslimer är hur de kommer till Sverige och vill gå runt som i sitt hemland, och få det att se ut som i sitt hemland. EX bygga moskéer. Jag har varit i vissa av deras arabländer och där måste "VI" anpassa oss för deras levnadssätt, männen stirrar på turister med våldtäcktsblicken och kvinnor ringer polisen om de ser någon som visar hud.
Finns absolut ingen respekt mot kvinnor. Där har du en anledning till att muslimer/araber är ogillade i världen.
Citera
2011-08-02, 12:00
Medlem
joeblowmans avatar
Ett ord: JUDEN!

Den jude kontrollerar media och var gång när någon muslim (nämner juden) börjar bli effektiv, då kommer fram alla judensslavar (frimurarna) och angriper honom. Ett exempel är sånt:

TV-Juden Frank Hirschfeldts JK-anmälan mot Radio Islam för hädelse!

http://radioislam.org/historia/hirschfe.htm

Citat:
För några år sedan vågade Ahmed Rami i Radio Islam kritisera (vilken hädelse!) juden Frank Hirschfeldt, inte för att han är jude, utan för hans gärningar och hans ideologi. Hirschfeldt var (trots att han med sina 70 år för länge sedan borde ha gått i pension!) chef och ansvarig för programmet "Dokument utifrån" i Sveriges Television, en nyckelpost, från vilken denne sionist bedriver en fräck sionistisk kampanj för Israel och mot islam och muslimerna. I stället för att bemöta Ahmed Ramis kritik i sak anmälde Frank Hirschfeldt Radio Islam till dåvarande JK Hans Stark (en svensk) för "förtal". Men Hans Stark vägrade väcka allmänt åtal mot Radio Islam. Efter en kort tid avskedades Hans Stark och utnämndes juden Johan Hirschfeldt (alltså en släkting till Frank Hirschfeldt) till ny justitiekansler. En av de första åtgärderna, som Johan Hirschfeldt vidtog, var att att väcka följande åtal (som publiceras här som ett offentligt dokument) mot Ahmed Rami. Åtalet avvisades dock av Stockholms tingsrätt, och Svea hovrätt fastställde tingsrättens avvisan. ( Efter en judekansler, nya beslut från en SVENSK justitiekansler... )
Citera
2011-08-02, 13:01
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Detta känns relevant
http://www.youtube.com/watch?v=CaqsMaZirHs

Buddhister anses för övrigt vara fredsfulla, jag menar välj själv: Snubbarna som är gillar explosioner och verkar ha någon sorts fetisch för flygplan eller snubbarna som brukar sitta och chilla och snackar om andlighet och inre frid?

Jo visst det är en generalisering men folk brukar väl i allmänhet generalisera så varför inte...
Citera
2011-08-02, 13:04
Bannlyst
Varför hatar islam min frihet? Och varför försvarar ni mångfaldsfundametalister den?

https://www.flashback.org/showthread.php?p=31996682&posted=1#p31996682
Citera
2011-08-02, 13:04
Bannlyst
En undran

När jag sett muslimska familjer ute, har kvinnan ofta gått bakom mannen. Finns det någon sjuk regel för detta?
Citera
2011-08-02, 14:28
Medlem
-Pace-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svikensvensk
En undran

När jag sett muslimska familjer ute, har kvinnan ofta gått bakom mannen. Finns det någon sjuk regel för detta?

Kvinnan får aldrig gå framför, mannen öppnar aldrig dörren åt kvinnan, de måste även sitta bak i bilar/bussar. Kvinnor får heller aldrig vara över männen. De lever forfarande som apor.
Citera
2011-08-02, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svikensvensk
En undran

Ja det gör det. Kvinna ska gå en bit efter mannen för hon är ju inte på samma nivå enligt muhammedanerna. Hennes trovärdighet är t ex hälften av mannens i en domstol. Mannen bestämmer och även mycket små män bestämmer över kvinnan, typ fyraåriga pojkar bestämmer över mamma när pappan inte är tillstädes. Man tar sig för pannan.
Citera
2011-08-02, 15:18
Medlem
Sju-sovarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villepilles
Vad tror ni muslimer själva att detta beror på? Flera av er muslimer är dessutom kaukasoider från Europa vilket inte asiaterna är på långa vägar. Ändå är många vänligt inställda mot dessa asiatiska invandrare och har inget ont att säga nsäta om dessa.

Bara titta på omröstningen här på FB om vilken invandrargrupper som uppfattas som problematiska.

Vad tror ni detta beror på kära muslimer? Kom nu inte bara med 9/11 för problemet sträcker sig långt innan dess.

Jag är inte muslim men jag tror snarare det är deras kultur. Kulturen innehåller Islam, och dom vill sprida det antar jag. Att skylla på just muslimer är fel för att dom kan lika gärna tänka normalt.

Jag tänker inte stå på någons sida för att det finns lika många idioter vart man än tittar, men jag måste erkänna att jag hatar extrema muslimer som den där jävla babianen som har hela sin släkt fyllda med Islamister. Synd att sådana kan få makt.

Sen tja, det är snarare bara denna vitmaktinfekterade forumsdel som måste trolla sönder invandrarna på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in