Citat:
Ursprungligen postat av
HardstyleInMyHeart
Vet inte hur reglerna ser ut för att posta flera gånger på raken såhär, så förlåt för det. Jag fattar nu charmen med den här drogen men samtidigt hur jävla risky det är, just pga det. Nog lika bra att bara lägga ned och se det som en engångsupplevelse. Skoj var det i alla fall, nästan drömlikt bra
Du gör helt rätt som skippar oxyn! Man utvecklar ett beroende så extremt lätt på denna drog. Man behöver inte bruka några stora mängder för att få en jobbig avtändning/abstinens. Kroppen vänjer sig oerhört fort och börjar protestera när den inte får oxy. Tre dagar sedan jag tog oxy och nu har jag haft extrem frossa igår och idag samtidigt som jag svettats och det kryper i fötterna. Och ont i magen. Och då har jag inte brukat särskilt höga doser och inte varje dag heller. Men att bruka några dagar i veckan räcker gott och väl för att man ska må dåligt när man sen inte tar mer.
Jag kommer troligtvis göra som du. Lägga det på hyllan. Har gett mig själv ett ultimatum. Antingen tar jag endast en dag i veckan eller så tar jag inget alls. Klarar jag inte av att ta bara en dag i veckan så kommer jag slänga tabletterna jag har.
Vill säga till alla att var försiktiga med denna drog. Vill inte låta som någon moraltant men man blir beroende snabbare än man anar.