2011-07-25, 16:17
Medlem
klabbens avatar
Registrerade mitt fb konto på min vanliga hotmailadress men funderar på att byta till en annan som
t ex, "countermail" Skulle min gamla hotmailadress kunna spåras till mitt "flashback konto" vid ett senare tillfälle som t ex om 6 månader fastän att jag har bytt till en annan email här på flashback?
Hoppas ni förstår frågan
Citera
2011-07-25, 17:01
Medlem
Undrar detta också. Skulle tippa på troligtvis.
Citera
2011-07-25, 17:24
Medlem
fooztrs avatar
Jag tror att flashback har ett x antal databas-backups med din gamla email om du nu skulle ha bytt.

Flashback lämnar inte ut någon information, ang. dig eller någon annan.
Citat:
Ursprungligen postat av klabben
Registrerade mitt fb konto på min vanliga hotmailadress men funderar på att byta till en annan som
t ex, "countermail" Skulle min gamla hotmailadress kunna spåras till mitt "flashback konto" vid ett senare tillfälle som t ex om 6 månader fastän att jag har bytt till en annan email här på flashback?
Hoppas ni förstår frågan
Citera
2011-07-25, 17:46
Medlem
klabbens avatar
okej det låter ju bra i alla fall
Citera
2011-07-25, 22:16
Medlem
qrizzes avatar
Tråd -> Flashback

//mod
Citera
2011-07-26, 00:01
Medlem
micaeles avatar
När du byter mailadress kommer vBulletin fylla i den nya i databasen och därmed skriva över den gamla. Inga standardtabeller för att preservera äldre data finns - så länge inte FB har skapat sådana själv.
Men man kan garanterat räkna med att det finns otalet backups på olika ställen som innehåller din tidigare adress för överskådlig tid framöver.

Man får helt enkelt lita på att Flashback inte sprider någon information vidare. Eller skapa ett nytt konto med rätt mailadress direkt och använda detta för ljusskygg information.
Citera
2011-07-26, 09:46
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Oavsett vilken mailadress du använder, eller har använt, så kommer vi aldrig att lämna ut de uppgifterna till någon. Inte heller några andra uppgifter om ditt konto. Vi kommer aldrig heller kontakta dig via mailadressen, såvida du inte beställt det själv t ex vid prenumeration av en tråd.

admin4
Citera
2011-07-26, 11:16
Medlem
epost72s avatar
Varför finns ens följande inställningar kvar?
Citat:
Mottagning av e-post
Då och då kan det hända att adminstratörerna av det här diskussionsforumet vill skicka e-postmeddelanden till dig.

Om du inte vill ha dessa meddelanden, stäng av detta alternativ.
Få e-post av forumets administratörer.

Du kan låta andra medlemmar skicka e-post till dig.
Få e-post från andra medlemmar.
Jag har aldrig märkt att det använts vid något tillfälle bortsett från prenumerationer samt PM men det är ju en helt annan sak.
Citera
2011-07-26, 21:50
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Varför finns ens följande inställningar kvar?

Jag har aldrig märkt att det använts vid något tillfälle bortsett från prenumerationer samt PM men det är ju en helt annan sak.
Ingen aning, men kan det handla om återställning av lösenord när det gäller admins?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in