Seriösa svar endast, ingen pajkastning eller annat trams.
Gärna från folk som själva har erfarenhet av denna kur.
Jag är väl medveten om winnars tråkiga biverkningar och jag har sökt men inte hittat svar på min fråga.
Jag har tränat hårt under tre års tid, jag har rejält med massa och håller på att köra en deff.
Givetvis sköter jag min kost.
Kan tillägga att jag aldrig tidigare använt mig av någon form av AAS.
Jag är 190 lång och har gått ner från 125kg till 110 men känner att jag behöver en "skjuts" och bli mer definierad.
Kan en 50/50 kur winnar hjälpa till under deffen och vad kan jag förvänta mig förutom biverkningarna?
Är resultaten man kan få av winnar endast temporärt?
Har en lite fett på börstet jag skulle vilja bli av med.
Vad för bestående resultat kan jag räkna med?
Borde man satsa på någon annan kur i syfte att tappa fettvikt?
Seriösa svar endast, ingen pajkastning eller annat trams.
Gärna från folk som själva har erfarenhet av denna kur.
Jag är väl medveten om winnars tråkiga biverkningar och jag har sökt men inte hittat svar på min fråga.
Jag har tränat hårt under tre års tid, jag har rejält med massa och håller på att köra en deff.
Givetvis sköter jag min kost.
Kan tillägga att jag aldrig tidigare använt mig av någon form av AAS.
Jag är 190 lång och har gått ner från 125kg till 110 men känner att jag behöver en "skjuts" och bli mer definierad.
Kan en 50/50 kur winnar hjälpa till under deffen och vad kan jag förvänta mig förutom biverkningarna?
Är resultaten man kan få av winnar endast temporärt?
Har en lite fett på börstet jag skulle vilja bli av med.
Vad för bestående resultat kan jag räkna med?
Borde man satsa på någon annan kur i syfte att tappa fettvikt?
Winstrol kommer ej göra så du tappar i vikt, det du söker är clen eller dnp.
Precis som föregående skrivare sa så förbränner inte winnar fett. Så söker du efter nått fettförbrännande så är DNP det bästa. Men det rekommenderar jag inte under sommaren dock. Winnar gör att du behåller styrkan eller till och med ökar den enligt mina blaster med winnar, och alltså inte bränner fett ifall det var det du trodde. Och förövrigt så ger winnar only kur inte speciellt mycket utan jag skulle rekommendera testo samtidigt i såna fall. Men å andra sidan din första kur så.
Tack för svaren, kände till att det inte bränner fett.
Mer att det trycker ut vatten ur kroppen, vilket jag förmodar man samlar på sig direkt igen efter avslutad kur.
Låter som DNP skulle vara mer effektivt.
Är mer ute efter att behålla massan jag har utan att förlora den under hård diet.
Inte tänkt att winnarna skall "göra jobbet"
När man deffar ren händer det ofta att man förlorar muskelmassa, blir svagare os.v. Många tar winstrol i deff just för att förhindra det, behålla sin muskelmassa och styrka, men även möjligt att höja sig i det mesta.
När man deffar ren händer det ofta att man förlorar muskelmassa, blir svagare os.v. Många tar winstrol i deff just för att förhindra det, behålla sin muskelmassa och styrka, men även möjligt att höja sig i det mesta.