Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Haha, din stackars dumma jävel.
Einstein sa "Undrar vad som händer om fysikens lagar är samma i alla referenssystem" och sen började han RÄKNA. Något du uppenbarligen inte ha gjort. Folk har varit snälla här inne, men du vägrar förstå. Lämna nu detta forumet, plugga fysik i ~10 år och kom sedan tillbaka med en TOE. För det är det som krävs för att man ska ha tillräckligt med kunskap om fysik för att skapa en TOE, inte att man röker en spliff på söndagskvällen.
Tråden hör hemma i filosofiforumet då det varken är fysik, matematik eller teknologi.
Nej, det gjorde han inte. Han föreställde sig hur det skulle vara att sitta på en foton och uppleva omgivningen. Hur klockorna skulle te sig om en foton "raceade" med en rymdraket på en bana. Hur staden omkring honom skulle se ut om man färdades nära c i ett tåg.
Han målade upp dessa scenarion i huvudet (som jag

) och sedan räknade han.
Nej det har jag inte gjort, då jag inte läst någon matematik över huvud taget bortsett från gymnasiet (gick IV, matte A).
HAHA, "lämna forumet"?. Hur tänker du spoling. Jag hänger här precis hur mycket jag vill, när jag vill och i vilken tråd jag vill och det sista jag gör är att ta order från någon tratt.
"Lämna nu detta forum"