2011-07-24, 18:41
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
länken leder inte till någon video?
Fixat.
Citera
2011-07-24, 18:43
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindkviist
Gillar verkligen folk låten? Är det inte bara att oflk tycker den är.. "rolig"?

Citat:
Ursprungligen postat av Flauw
Om du har IQ över 40 så förstår du att man inte tycker låten är "bra", utan att den är så dålig att den blir komisk typ. Det är så jag uppfattat det. Då har du fel var på fest och den spelades x antal gånger och fler och fler dansade. "fett bra beat" sa vissa. accapellan är väl de enda man sjunger själv på allafall dem som gillar den. Sen för att man uttrycker sin åsikt kommer 1000 mange fans o spammar ner din inkorg eller bara försöker trycka ner dig.

Känns som en svensk version av Friday eller något liknande.
Känns om denna kommer gå på radio snart -_-
Citera
2011-07-24, 18:45
  #15
Medlem
Lindkviists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemthon
Känns om denna kommer gå på radio snart -_-

Det kan vi slå vad om... Jag tror den aldrig kommer gå på radio! Mangeperioden är dessutom slut nu
Citera
2011-07-24, 19:22
  #16
Medlem
Äh. Tror fan inte någon orkar bry sig. Det är som -sa du sten/skägg/;pPPpPppPpp som blivit äcklig facebookkult och som dör ut efter några veckor
Citera
2011-07-24, 23:03
  #17
Medlem
osmart-smarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemthon
Vart är Musik Sverige på väg när man gillar Fest hos Mange, Mange Mange, dessutom plaggar en remix på DJ vs. Bass United skulle jag vara Mange skulle jag vara jävligt rädd att inte bli stämd av Money G
http://www.youtube.com/watch?v=O7rz_0p6AGc (00:40)
Länkar inte Fest Hos Mange ni vet ju var den finns.

* Vad säger ni om detta?
* Vad tycker ni om Accapellan i låten
* Varför gillar du just låten
* Följer du bara strömmen?
* Kommer du lyssna lika mycket på den nu?
därför min kompis är med i den
sen är den rolig
Citera
2011-07-25, 17:52
  #18
Medlem
Den e inte som rebecka black. De har massor av självdistans de ser ni väl..


Iaf ser att den ligger på topp 29 på SPOTIFY !!
Citera
2011-07-25, 18:45
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osmart-smart
därför min kompis är med i den
sen är den rolig

Är du möjligtvis under 18?
Citera
2011-07-25, 18:56
  #20
Medlem
HannesPs avatar
Du tycker inte att låten du länkade till innehåller element från någon annan låt, den också...?
Citera
2011-07-29, 01:11
  #21
Medlem
rideincs avatar
Slappna av, den är ju störtskön! Grabbarna har dessutom humor
Citera
2011-08-10, 18:40
  #22
Medlem
softcoress avatar
Mange Makers lär ju själva ha siffran. Antar att det är bara att fråga när man väl stöter på dom. Jag snackade med den där brunhåriga killen med lockigt hår på Emmabodafestivalen och han sa att dom hade skrivit på ett kontrakt med både Sony och Universal i nuläget.

Kanske är BS men eftersom dom trots allt har fått över 2 miljoner views på youtube och spöat många svenska artister just i visningar på youtube så är det inte helt ologiskt heller att dom har fått ett skivkontrakt.
Citera
2011-08-30, 09:14
  #23
Medlem
BBooBBs avatar
Humor. Fan konstigt att dom fortfarande lever. Haha man borde hänga upp dom i ögonlocken och tvinga dom att blinka.
Citera
2011-09-05, 00:57
  #24
Medlem
.R.n.S.s avatar
Fest hos mange – Plankad(?)

En vän länkade denna låt till mig här om dagen:

http://www.youtube.com/watch?v=O7rz_0p6AGc (partiet i fråga börjar vid 0:40)

Är den inte skrämmande lik sommarens plåga #1 "Fest hos mange"?:

http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM (0:44)

För mig låter syntarna och rytmerna om inte identiska, farligt snarlika.
__________________
Senast redigerad av .R.n.S. 2011-09-05 kl. 01:33. Anledning: bytte till youtubelänk istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in