Gillar verkligen folk låten? Är det inte bara att oflk tycker den är.. "rolig"?
Citat:
Ursprungligen postat av Flauw
Om du har IQ över 40 så förstår du att man inte tycker låten är "bra", utan att den är så dålig att den blir komisk typ. Det är så jag uppfattat det. Då har du fel var på fest och den spelades x antal gånger och fler och fler dansade. "fett bra beat" sa vissa. accapellan är väl de enda man sjunger själv på allafall dem som gillar den. Sen för att man uttrycker sin åsikt kommer 1000 mange fans o spammar ner din inkorg eller bara försöker trycka ner dig.
Känns som en svensk version av Friday eller något liknande.
Vart är Musik Sverige på väg när man gillar Fest hos Mange, Mange Mange, dessutom plaggar en remix på DJ vs. Bass United skulle jag vara Mange skulle jag vara jävligt rädd att inte bli stämd av Money G http://www.youtube.com/watch?v=O7rz_0p6AGc (00:40)
Länkar inte Fest Hos Mange ni vet ju var den finns.
* Vad säger ni om detta?
* Vad tycker ni om Accapellan i låten
* Varför gillar du just låten
* Följer du bara strömmen?
* Kommer du lyssna lika mycket på den nu?
Mange Makers lär ju själva ha siffran. Antar att det är bara att fråga när man väl stöter på dom. Jag snackade med den där brunhåriga killen med lockigt hår på Emmabodafestivalen och han sa att dom hade skrivit på ett kontrakt med både Sony och Universal i nuläget.
Kanske är BS men eftersom dom trots allt har fått över 2 miljoner views på youtube och spöat många svenska artister just i visningar på youtube så är det inte helt ologiskt heller att dom har fått ett skivkontrakt.