Tjena, det är så att jag är ganska ny med Mac och har endast haft denna pärlan 1 månad. Dock har jag haft lite problem. Det är så att jag letar efter ett program som liknar Adobes Bridge och undrar om det finns något liknande till Mac?
Tjena, det är så att jag är ganska ny med Mac och har endast haft denna pärlan 1 månad. Dock har jag haft lite problem. Det är så att jag letar efter ett program som liknar Adobes Bridge och undrar om det finns något liknande till Mac?
Edit: Jaha, där var man lite sen ja... är inte säker på exakt vad man har Bridge till, men ett rätt bra bildhanteringsprogram för mac heter GraphicConverter. Saknar dock antagligen flera funktioner som finns i Bridge.
Senast redigerad av mung 2011-07-21 kl. 21:54.
Har ingn aning om programen du sa som förslag men pröva ladda ner t.ex gimp det är gratis och är ett roligt redigerings program, annars kan du ju köpa photoshop element kostar ca 1000 kr
Men kanske inte va sånna program du mena, ber om ursäkt isf
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!