2011-07-21, 21:40
Medlem
Tjena, det är så att jag är ganska ny med Mac och har endast haft denna pärlan 1 månad. Dock har jag haft lite problem. Det är så att jag letar efter ett program som liknar Adobes Bridge och undrar om det finns något liknande till Mac?
Citera
2011-07-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dA.J
Tjena, det är så att jag är ganska ny med Mac och har endast haft denna pärlan 1 månad. Dock har jag haft lite problem. Det är så att jag letar efter ett program som liknar Adobes Bridge och undrar om det finns något liknande till Mac?

Bridge ingår väl i CS5 för OSX
Citera
2011-07-21, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davoodo
Bridge ingår väl i CS5 för OSX
Japp det gör de, men undrar om det finns något annat program? Har sätt en kille använda ett liknande program på Mac och det är de jag söker efter så
Citera
2011-07-21, 21:52
Medlem
mungs avatar
Adobe Bridge finns för mac också:

http://www.adobe.com/support/downloa...32&fileID=4796

Edit: Jaha, där var man lite sen ja... är inte säker på exakt vad man har Bridge till, men ett rätt bra bildhanteringsprogram för mac heter GraphicConverter. Saknar dock antagligen flera funktioner som finns i Bridge.
Senast redigerad av mung 2011-07-21 kl. 21:54.
Citera
2011-07-21, 21:55
Bannlyst
Har ingn aning om programen du sa som förslag men pröva ladda ner t.ex gimp det är gratis och är ett roligt redigerings program, annars kan du ju köpa photoshop element kostar ca 1000 kr
Men kanske inte va sånna program du mena, ber om ursäkt isf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in